• جمعه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93012207079
  • خبرنگار : 71404

گفت‌وگوی ایسنا با هومن حاجی‌ عبداللهی

چرا «رحمت خروس‌باز» پایان «پایتخت» نبود؟

چرا «رحمت خروس‌باز» پایان «پایتخت» نبود؟

هومن حاجی‌عبداللهی - بازیگر نقش «رحمت خروس‌باز» - از دلایل عدم حضور در قسمت‌های پایانی سریال «پایتخت 3» گفت و خاطرنشان کرد: به خاطر اجرای برنامه‌ای در مرز ارس با وجود اینکه خیلی دوست داشتم در فینال کشتی نقی حضور داشته باشم، اما نتوانستم تا پایان قصه با گروه بمانم.

هومن حاجی‌عبداللهی - بازیگر نقش «رحمت خروس‌باز» - از دلایل عدم حضور در قسمت‌های پایانی سریال «پایتخت 3» گفت و خاطرنشان کرد: به خاطر اجرای برنامه‌ای در مرز ارس با وجود اینکه خیلی دوست داشتم در فینال کشتی نقی حضور داشته باشم، اما نتوانستم تا پایان قصه با گروه بمانم.

این بازیگر و مجری تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، در این زمینه توضیح داد: سریال «پایتخت 3» با به دنیا آمدن پسرم مصادف شد و در طول 40 روزی که باید بر سر تصویربرداری حاضر می‌شدم، چیزی حدود 12 بار به شمال رفتم و برگشتم. علاوه بر آن نیز همزمان سر یک برنامه زنده به عنوان «مثلث» اجرا داشتم؛ ضمن اینکه در کنارش هم ضبط برنامه «رنگین‌کمان» را برای ایام نوروز داشتم به همین خاطر خیلی خسته شده بودم اما زمانی که کار را دیدم خستگی از تنم بیرون آمد و خوشحال شدم.

او اضافه کرد: در «پایتخت 3» آقایان تنابنده، مقدم و الوند به من لطف زیادی داشتند و قرار بود نقش «رحمت خروس‌باز» تا پایان قصه ادامه‌دار باشد و من در 13 قسمت حضور داشته باشم اما به خاطر مشغله‌های کاری دیگری که داشتم نتوانستم در قسمت‌های پایانی در سالن کشتی برای مسابقه فینال نقی حضور پیدا کنم.

این بازیگر همچنین با اشاره به حضورش در سریال «پایتخت 2 و 3» یادآور شد: در سری دوم از مجموعه «پایتخت» به لطف آقای تنابنده و مقدم حضور داشتم با این تفاوت که در سری دوم نقش «رحمت خروس‌باز» به جوانی مبدل شده بود که خروس بازی می‌کرد و در نهایت هم خروسش را کشتند که به نظرم متن کار خیلی خوب بود و دوستان هم کارشان را خیلی خوب انجام می‌دادند که باعث شد نقشم به خوبی دیده شود اما در سری سوم از این سریال همین کاراکتر به خاطر ارث پدری و فروش زمین‌هایش توانست به قول معروف ماشین شاسی بلند بخرد و وضعی به هم بزند. در واقع کاراکتر «رحمت خروس‌باز» یک آدم نوکیسه و تازه به دوران رسیده بود.

هومن حاجی عبداللهی

وی سپس اظهار کرد: از نظر من «پایتخت 3» خیلی خوب بود ولی در عین حال به خاطر شرایط کاری و زندگی‌، تجربه خیلی بزرگ و سختی برایم بود.

حاجی‌عبداللهی همچنین نظرش را درخصوص ادامه داشتن سریال «پایتخت» اینگونه عنوان کرد: تاکنون درباره ادامه «پایتخت» چیزی اعلام نشده و طبق گفته آقای مقدم دیگر قرار نیست «پایتخت» ساخته شود اما اگر یک زمانی قرار باشد این مجموعه ادامه پیدا کند و دوستان از من دعوت کنند، با افتخار قبول می‌کنم.

بازیگر نقش رحمت در سریال «پایتخت» با بیان اینکه نقشش را در «پایتخت 3» دوست داشته است، خاطرنشان کرد: کار کردن با آقایان تنابنده و مقدم را همیشه دوست داشتم؛ چرا که من به این دو هنرمند واقعا اعتقاد دارم به دلیل اینکه از جمله افرادی هستند که وقتی کارشان را شروع می‌کنند می‌دانند از کار چه می‌خواهند و هدفشان چیست.

مجری برنامه «رنگین‌کمان» در بخشی دیگر از گفت‌وگویش با ایسنا درباره‌ی اینکه آیا سایر سریال‌های نوروزی را تماشا کرده است؟ پاسخ داد: تقریبا امسال همه‌ی سریال‌ها را کمی تماشا کردم و اگر بخواهم به عنوان یک بیننده عام نظرم را بگویم «پایتخت» را می‌پسندم نه به خاطر اینکه خودم در آن بازی داشتم بلکه به این خاطر که این سریال نسبت به سایر سریال‌ها فضای گرم‌تری داشت ولی ناگفته نماند که نمی‌شود از زحمات دوستان دیگر هم چشم‌پوشی کرد. دست همه دوستان درد نکند؛ چرا که همه آن‌ها همکاران ما هستند نه رقیبان. به نوبه‌ی خودم به همه آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

وی در ادامه درخصوص اینکه چه نمره‌ای به تلویزیون در نوروز امسال می‌دهد؟ گفت: همیشه همه چیز کامل نیست و یکسری کم و کاستی‌هایی وجود دارد ولی قطعا تلویزیون در ایام نوروز امسال نمره قبولی را می‌گیرد؛ به دلیل اینکه مجموعه‌های پربیننده‌ای مثل «پایتخت»، «کلاه قرمزی» و برنامه‌های دیگری را داشت که مردم را پای تلویزیون کشاند و برخی به خاطر برنامه‌هایش حتی ساعت گذاشته بودند که از برنامه‌ای جا نمانند که به نظرم این اتفاق عملکرد مثبت و قابل قبولی بود.

حاجی‌عبداللهی در بخشی دیگر با اشاره به کارهای جدیدش در تلویزیون در حوزه بازیگری عنوان کرد: معمولا آدمی هستم که هم بازی کردن در تلویزیون را خیلی سخت قبول می‌کنم و هم خیلی سراغ کار نمی‌روم به دلیل اینکه مشغله‌های زیادی در برنامه «رنگین‌کمان» دارم ولی اگر کاری به خوبی «پایتخت» باشد حتما قبول می‌کنم ولی فکر نمی‌کنم فعلا از این کارها خبری باشد.

هومن حاجی‌عبدللهی

این مجری تلویزیون در پایان گفت‌وگویش با اشاره به ادامه حضورش در برنامه «رنگین‌کمان» خاطرنشان کرد:‌ همچنان پرقدرت با «رنگین‌کمان» تا فروردین 94 که قرارداد داریم ادامه می‌دهم و حضور خواهم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha