• شنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 93012307884
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

کفش‌های افیونی به مقصد نرسیدند!

ایسنا/اصفهان فردی که با جاسازی مواد مخدر در کفش‌هایش اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کرد، توسط تیم عملیات ویژه فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا هنگام ورود به این شهر، شناسایی و دستگیر شد.

فردی که با جاسازی مواد مخدر در کفش‌هایش اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کرد، توسط تیم عملیات ویژه فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا هنگام ورود به این شهر، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: مأموران تیم عملیات ویژه ایست و بازرسی شهید امامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید که از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود مظنون شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حمید امیرخانی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی از خودرو، بازرسی به عمل آورده و سپس با استفاده از روش‌های پیشرفته و ویژه کشف مواد، متوجه جاسازی‌هایی در بدنه کفش‌های راننده خودرو شدند.

وی ادامه داد: سرانجام در بازرسی از کفش‌های متهم، مقدار 15 گرم تریاک، 8 گرم سوخته تریاک و 5 سانت شیره مطبوخ که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

امیرخانی تصریح کرد: با اعتراف صریح متهم به قاچاق مواد مخدر به شیوه مذکور در این رابطه پرونده، تشکیل و وی جهت سیر مراحل قانونی به مراحل قضایی تحویل داده شد.

سارق 16 ساله‌ای که توسط مأموران پلیس اگاهی شهرستان کاشان دستگیر شد، به 9 فقره سرقت اقرار کرد.

فرمانده انتظامی کاشان در این خصوص اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت در یکی از مغازه‌های سطح شهر کاشان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ منوچهر صفایی با بیان اینکه مأموران بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، افزود: مأموران با انجام اقدامات نامحسوس سرانجام به سرنخ‌هایی از سرقت دست یافته و سارق فردی 16 ساله غیر بومی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت بود اما در بازجویی‌های به عمل آمده به 9 فقره اقرار کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha