• دوشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۵
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 93012509050
  • خبرنگار : 71410

«نه فرشته‌ام نه شیطان» بازنشر می‌شود/ استقبال از «چرا رفتی»

«نه فرشته‌ام نه شیطان» بازنشر می‌شود/ استقبال از «چرا رفتی»

آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری که بیستم اسفند ماه سال گذشته منتشر شد، پس از گذشت یک ماه از انتشار به احتمال زیاد بازنشر خواهد شد.

آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری که بیستم اسفند ماه سال گذشته منتشر شد، پس از گذشت یک ماه از انتشار به احتمال زیاد بازنشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، طبق اعلام دست اندرکاران، با توجه به آمار بالای فروش این آلبوم و نایاب شدن آن در بعضی مراکز، احتمال رسیدن آن به تیراژ دوم زیاد است.

طبق آمار سایت اینترنتی بیپ تیونز که آلبوم‌های موسیقی را برای خرید قانونی و اینترنتی در سایت خود قرار می‌دهد، در قسمت آلبوم‌های سنتی «نه فرشته‌ام نه شیطان» پرفروش‌ترین آلبوم این سایت شناخته شده و در بین تمامی بخش‌ها جزو سه آلبومی قرار دارد که بیشترین فروش را داشته‌اند.

در این سایت تعداد دفعاتی که هر آهنگ توسط کاربران پخش شده است نیز مشخص است. در حالیکه متوسط تعداد پخش شدن آهنگ‌ها به خصوص در بخش موسیقی سنتی سه تا چهار هزار بار است، دفعات پخش قطعات این آلبوم بالای 6 هزار است و در مورد قطعه «چرا رفتی» به نزدیک 48 هزار هم رسیده است. همچنین در سایت «فارس کیدز» 107 هزار و در سایت «بیا تو» شنوندگان این کار از مرز 235 هزار نفر گذشته‌اند.

کلیپ قطعه «چرا رفتی» هم در کنار واکنش‌هایی که به همراه داشته است، در 20 روز گذشته در سایت یوتیوب بیش از 170 هزار و در سایت فارس کیدذ 620 هزار بیننده داشته و در رادیو جوان بینندگان این کلیپ بالاتر از یک میلیون نفر بوده‌اند.

آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» که به تهیه‌کنندگی شرکت «ایران گام» منتشر شده است، 8 قطعه دارد به نام‌های "چرا رفتی" با شعری از سیمین بهبهانی، "درون آینه" با شعری از حسین منزوی و "دل به دل " که ترانه آن متعلق به هومن ذکایی است. قطعه "کولی " یکی دیگر از ترانه‌های سیمین بهبهانی است و " همه هیچم" از دیگر شعرهای حسین منزوی.

شعر قطعه "چونی بی من" متعلق به مولانا و قطعه "شتک" یکی دیگر از اشعار حسین منزوی است و"حصار شب" که شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی را روایت می‌کند.

همچنین در این آلبوم هنرمندانی چون دیوید گارنر، شجاعت حسین‌خان، رامون استگنارو، پدرو یوستاچ، جیمی جانسون، جان ویک فیلد و سهراب پورناظری حضور داشته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha