• دوشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93012509593
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

خرما، بهانه قتل میوه فروش

خرما، بهانه قتل میوه فروش

کارآگاهان پلیس آگاهی مردی را که در یک نزاع، که به بهانه پخش خیرات یک نفر را کشته بود دستگیر کردند.

کارآگاهان پلیس آگاهی مردی را که در یک نزاع، که به بهانه پخش خیرات یک نفر را کشته بود دستگیر کردند.

به گزارش سرویس«حوادث» ایسنا، در ساعت 20:15 روز 24بهمن ماه سال قبل، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری در ابوذر - خیابان مهمان نوازان به کلانتری161 ابوذر اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری و بررسی های اولیه مشخص شد فردی 69 ساله با مالک یک مغازه میوه فروشی بنام عباس ( 29 ساله) درگیر شده که از ناحیه پشت سر دچار شکستگی شدید شده و به بیمارستان منتقل شده است.

با وجود انجام اقدامات پزشکی و به علت شدت جراحت وارد شده، مجروح به علت مرگ ناشی از اصابت جسم سخت به ناحیه سر فوت ، پرونده با موضوع "فوت مشکوک" تشکیل و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی، جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می گیرد.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با مراجعه به محل جنایت اطلاع پیدا می‌کنند که عامل جنایت پس از اطلاع از مرگ مقتول بلافاصله از تهران متواری شده است.

تحقیقات جهت شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت تا نهایتا کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که عامل جنایت پس از چندین ماه زندگی مخفیانه در یکی از روستاهای استان گلستان مجددا به تهران مراجعت نموده که بلافاصله مخفیگاه وی در "دوراهی قپان" شناسایی و دستگیر شد.

متهم پس از دستگیری صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و در خصوص انگیزه جنایت نیز به کارآگاهان عنوان داشت: روز پنجشنبه، در حال پخش نذورات برای شادی روح پدرم در مقابل مغازه بودم که مقتول به در مغازه مراجعه و عنوان داشت که «چرا برای پدرت خرما پخش می کنی؟» ؛ در حالیکه از نحوه ی بیان این سؤال بسیار عصبانی شده و آنرا به نوعی توهین به خود و پدرم احساس کرده بودم ، در یک لحظه کنترل خود را از دست داده و متوفی را با شدت به عقب هل دادم که باعث شد تا وی از ناحیه پشت سر به زمین برخورد کرده و نهایتا در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha