• پنجشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 93012811573
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری دو شرور 16 و 17 ساله در یاسوج

دستگیری دو شرور 16 و 17 ساله در یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: دو نوجوان شرور 16 و 17 ساله یاسوجی که اقدام به شرارت می‌کردند توسط پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: دو نوجوان شرور 16 و 17 ساله یاسوجی که اقدام به شرارت می‌کردند توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی کاشانی افزود: دو نفر از افراد شرور 16 و 17 ساله تحت تعقیب که با شرارت‌های خود باعث سلب آسایش مردم شهر یاسوج شده بودند، توسط مأموران کلانتری بازار یاسوج در مرکز استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی اظهارکرد: در پی چند مورد نزاع و درگیری، تخریب اموال شخصی، شرارت، درگیری، سرقت به عنف، زورگیری، چاقوکشی و قدرت‌نمایی با قمه توسط دو نوجوان 16 و 17 ساله که تحت تعقیب مراجع قضایی و پلیس بودند رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی افراد مذکور آغاز کردند و پس از تحقیقات تکمیلی این دو فرد مدتی از استان متواری شده بودند که پس از مراجعت شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی مقام قضایی آغاز و در یک عملیات هماهنگ، منسجم و به صورت همزمان هر دو متهم شرور را دستگیر کردند.

کاشانی تصریح کرد: متهمان افراد شروری هستند که ضمن تمرد از مأموران و ضرب و جرح عمدی تعدادی از شهروندان با شرارت‌های خود باعث ناامنی شده و نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بودند.

وی چگونگی دستگیری آن‌ها را تشریح و ادامه داد: در حین دستگیری نیز تلاش برای فرار و درگیری با مأموران با سلاح سرد و قمه توسط این دو فرد شرور صورت گرفت که همه تلاش‌های آن‌ها برای فرار از چنگ قانون بی‌نتیجه ماند و هر دو که برای مدتی از استان برای فرار از دست قانون متواری شده بودند، در شهر یاسوج به چنگ قانون افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد بیان کرد: پلیس با اقتدار و برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه و هنجار شکنان را دنبال خواهد کرد و از شهروندان درخواست می‌کنیم، در صورت بروز چنین رفتارهایی از سوی افراد مراتب را بدون فوت وقت به پلیس از طریق سامانه 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha