• شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93020603817
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

خسروی‌وفا: هنوز برای اعزام والیبال نشسته بانوان به مسابقات جهانی تصمیم نگرفته‌ایم

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران گفت: هنوز برای اعزام تیم والیبال نشسته بانوان به مسابقات جهانی تصمیم نگرفته‌ایم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران گفت: هنوز برای اعزام تیم والیبال نشسته بانوان به مسابقات جهانی تصمیم نگرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، محمود خسروی وفا در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم ملی والیبال نشسته بانوان برای اولین بار سهمیه مسابقات جهانی را کسب کرده اما هنوز برای اعزام به این مسابقات تصمیمی نگرفته‌ایم.

وی ادامه داد: برای اعزام تیم بانوان ایران به مسابقات جهانی باید بررسی لازم را انجام دهیم و ببینیم تیم ایران شرایط نتیجه‌گیری را دارد یا خیر و برای این کار از تیم‌های حاضر در مسابقات مشهد نظرخواهی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تیم بانوان ایران با کسب عنوان نایب‎‌قهرمانی آسیا نشان داد که رشد خوبی داشته است و به بازی‌های آسیایی اعزام خواهد شد.

خسروی وفا در خصوص قهرمانی تیم مردان ایران نیز گفت: با توجه به سطح تیم ایران توقعی جز قهرمانی نداشتیم این مسابقات در واقع مسابقات تدارکاتی برای تیم مردان ما جهت حضور موفق در مسابقات جهانی و دفاع از عنوان قهرمانی جهان بود.

وی با تشکر از میزبانی مشهد تصریح کرد: مسئولان مشهد نشان دادند ظرفیت خوبی برای میزبانی دارند، مسابقات با نظم خوبی برگزار شد و همه میهمانان از آن راضی بودند.

وی افزود: آستان قدس رضوی نیز با تدارکاتی که برای میهمانان خارجی دیده بود و اجازه ورود بانوان مسلمان و غیر مسلمان حاضر در مسابقات در حرم مطهر رضوی را داد خاطره خوبی برای آنان ایجاد کرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان ایران در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه میزبانی از مسابقات جهانی تصریح کرد: ما پیش از این میزبان مسابقات جهانی بوده‌ایم اکنون هم ظرفیت میزبانی داریم و فدراسیون جهانی نیز از ظرفیت‌های ما مطلع است اما ما باید به این نتیجه برسیم که میزبانی را برعهده بگیریم و احتمال دارد این کار را انجام دهیم.

وی در خصوص مسابقات جهانی پیش رو عنوان کرد: پیش‌بینی کار بسیار سختی است و قهرمانی بچه‌ها کار را برای حضور در مسابقات جهانی سخت کرده است و به راحتی نایب قهرمانی را قبول نمی‌کنند ولی با توجه به تجربه و پتانسیل خوب تیم امیدواریم بتوانند به قهرمانی جهان نیز دست یابند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha