• شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93020603895
  • منبع : صدا و سیما

بزرگداشت خسرو حکیم‌رابط همزمان در رادیو و خانه هنرمندان

بزرگداشت خسرو حکیم‌رابط همزمان در رادیو و خانه هنرمندان

این هفته مجموعه آثار خسرو حکیم‌رابط که در مرکز هنرهای نمایشی رادیو تولید شده، به طور همزمان در رادیو نمایش و شبکه‌های مختلف رادیویی پخش می‌شود.

این هفته مجموعه آثار خسرو حکیم‌رابط که در مرکز هنرهای نمایشی رادیو تولید شده، به طور همزمان در رادیو نمایش و شبکه‌های مختلف رادیویی پخش می‌شود.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، مهمنه بانو به کارگردانی حمید منوچهری و تهیه‌کنندگی فرهاد امینی هر روز از رادیو ایران به روی آنتن می‌رود و صدای آشنا "اتاق شماره 6 "به کارگردانی خسرو فرخزادی و تهیه‌کنندگی محمد مهاجر را پخش می کند.

همچنین "فصل خون" به کارگردانی محمد پورحسن و تهیه‌کنندگی داوود نقلانی هر روز ساعت 15:30 از رادیو فرهنگ شنیده می شود.

بر اساس این خبر، "دست‌های گرم گرم آن دیوانه" به کارگردانی محسن قصابیان و تهیه‌کنندگی شهناز دهکردی هر روز ساعت 24:00 از رادیو تهران پخش می‌شود و مجموعه نمایش های تک قسمتی آقای ترحم با تنظیم رادیویی: فرهاد امینی، هر روز ساعت 23:30 از رادیو جوان به روی آنتن می رود.

مجموعه خاطرات حکیم رابط با صدای خود وی با نام " با کدام ابر ببارم" نیز در فواصل میان برنامه از رادیو نمایش پخش می‌شود و علاقه‌مندان می توانند به مدت هفت روز ساعت 19:30 شنونده آثار استاد حکیم رابط ، از رادیو نمایش باشند.

همچنین روابط عمومی خانه هنرمندان اعلام کرد، مرکز هنرهای نمایشی رادیو، هفت رادیو تئاتر از مجموعه آثار خسرو حکیم رابط را در قالب جشن چهار فصل حکایت به صحنه می برد.

رادیو نمایش بنا دارد در هر فصل از یکی از بزرگان نمایشنامه نویسی ایران تجلیل به عمل آورد که در فصل بهار، گزیده ای از آثار خسرو حکیم رابط، پیشکسوت نمایشنامه نویسی ایران، از سوی هنرمندان این مرکز تنظیم رادیویی شده و در قالب رادیو تئاتر اجرا می شود.

«به بهانه آزادی» به کارگردانی بهرام سروری نژاد و تهیه کنندگی شهناز دهکردی، «توطئه بر ضد دولت» به کارگردانی بهرام سروری‌نژاد و تهیه‌کنندگی داوود نقلانی، «عطسه» به کارگردانی امیر بختیاری و تهیه‌کنندگی داوود نقلانی، «خرسی که می‌خواست خرس بماند» به کارگردانی محسن قصابیان و تهیه‌کنندگی شهناز دهکردی، «خجالت بکشید آقای ترحم»، «روشنایی چشمانم» و «سهیل و هفت برارون» به کارگردانی مینو جبارزاده و تهیه‌کنندگی ژاله محمدعلی، عناوین آثاری هستند که در قالب رادیو تئاتر به ترتیب از 7 تا 13 اردیبهشت به روی صحنه می‌روند.

این آثار به مدت یک هفته هر روز از ساعت 18 در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شوند و ورود برای عموم آزاد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha