• دوشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 93021510252
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

اعتمادی که منجر به سرقت از حساب شد!

اعتمادی که منجر به سرقت از حساب شد!

ایسنا/اصفهان فردی که با سوء استفاده از اعتماد دوستش اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند کاشان کرده بود، روز گذشته توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

فردی که با سوء استفاده از اعتماد دوستش اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند کاشان کرده بود، روز گذشته توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا، مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران و کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ منوچهر صفایی افزود: در ابتدا از شاکی در مورد موضوع تحقیق شد که عنوان داشت طی بررسی حساب بانکی خود متوجه کسر مبالغی شده و در این زمینه تقاضای رسیدگی دارم.

فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: مأموران پس از انجام یکسری اقدامات عملی موفق شدند متهم مورد نظر را شناسایی و دستگیر کنند.

صفایی اضافه کرد: متهم پس از دستگیری و با رویارویی با شواهد و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و اعلام کرد وی از همسایگان مالباخته بوده و با سوء استفاده از اعتماد دوستی و اطلاعات حساب وی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش نموده‌ام.

کشف 90 دستگاه گوشی همراه در خمینی‌شهر

در پی دستگیری سارقی، تعداد 90 دستگاه گوشی تلفن همراه به سرقت رفته از یکی از شهرستان‌های همجوار خمینی شهر اصفهان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اصفهان در این خصوص اظهار کرد: مأموران انتظامی، حین گشت زنی در ساعات پایانی شب در یکی از محلات این شهرستان، فردی سارق را که با مشاهده مأموران قصد فرار داشت طی عملیاتی دستگیر می‌کنند.

سرهنگ خسرو احمدی با بیان اینکه متهم از حضور مأموران غافلگیر شده بود، گفت: در بازرسی که از محل وی صورت گرفت تعداد 90 دستگاه گوشی تلفن همراه، 17 عدد جافندکی، 92 عدد شارژر موبایل، 79 عدد باطری موبایل، 37 عدد قاب و 65 عدد کیف موبایل، 17 عدد فلش و 12 عدد کارتن تلفن همراه کشف شد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف و اعلام کرد شب گذشته پس از شناسایی یک باب واحد صنفی موبایلی واقع در یکی از شهرستان‌های همجوار به همراه همدستانش اموال مغازه را سرقت و قصد تقسیم اجناس داشته که توسط مأموران شناسایی شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی فرد مالباخته و دستگیری دیگر همدستان سارق کماکان ادامه دارد.

دستگیری سرکرده باند سارقان منازل در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اصفهان گفت: سرکرده باند سارقان منازل شاهین شهر دستگیر و تعداد 15 فقره سرقت منزل کشف شد.

سرهنگ غلامعباس بلفکه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سال گذشته که همگی به یک شکل به وقوع می‌پیوستند، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تحقیقات آغاز و با بکارگیری اقدامات خاص پلیسی مأموران موفق شدند سرکرده اصلی باند سارقان منازل را که فردی 26 ساله، غیربومی و دارای سوابق متعدد کیفری و بارها با عناوین جعلی دستگیر شده بود را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اضافه کرد: با اطلاعات به دست آمده مشخص شد این فرد با تشکیل یک باند حرفه‌ای اقدام به سرقت منازل در سطح استان کرده و مأموران با شناسایی کامل وی طی یک سال گذشته برای دستگیری این فرد در چندین مرحله با اخذ نیابت قضایی به یکی از استان‌های کشور استان عزیمت شده، اما موفق به دستگیری او و دیگر اعضاء این باند نشده‌اند.

وی گفت: نهایتاً با رصد شبانه روزی و با انجام اقدامات لازم مشخص شد متهم به تازگی به دلیل ارتکاب سرقت و یکسری جرایم در استان موردنظر دستگیر و به زندان معرفی شده است. لذا مأموران جهت انتقال وی به پلیس آگاهی شهرستان اقدام و در تحقیقات انجام شده تکلیف 15 فقره سرقت منزل که این فرد با همکاری همدستانش در سطح شهرستان شاهین شهر مرتکب شده بود، مشخص شد که در این راستان تلاش برای دستگیری دیگر همدستان این متهم ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha