• دوشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۸:۴۹
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 93031909369
  • خبرنگار : 90136

راهکار تبدیل تعویض‌کاران به تعمیرکاران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران توسعه فرهنگ مهارت آموزی را راهی به سوی تبدیل تعویض کاران به تعمیرکاران تخصصی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا خانپور در ششمین کنفرانس و نمایشگاه ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش در ایران وضعیت خدمات پس از فروش در کشور را نامطلوب و غیرقابل قبول توصیف کرد.

وی گفت: در مقایسه با کشورهای پیشرفته دنیا، در این زمینه اقدامات و تلاش‌های بی‌شماری باید انجام شود و جلب رضایت مشتری و رضایتمندی مستمر مشتریان، باید در دستور کار و سرلوحه کار تولیدکنندگان داخلی قرار گیرد.

خانپور تأثیر خدمات پس از فروش را در بالابردن رقابت بین تولیدکنندگان موثر دانست و افزود: رقابت سالم بین تولید کنندگان، افزایش کیفیت محصولات و شکوفایی اقتصاد کشورمان را به همراه دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران با تأکید بر اصل مشتری مداری، خدمات پس از فروش را در چهار بخش خدمات قبل از فروش، خدمات حین فروش، خدمات بعد از فروش و خدمات بدون فروش ذکر کرد و گفت: تجارت و کسب و کار بدون اخلاق حرفه‌ای تولید ملی را به نابودی می‌کشاند.

وی با اشاره به کارگاههای آموزشی خدمات پس از فروش این مجموعه، افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی و اصناف با در اختیار گذاشتن تجهیزات به روز خود به آموزشگاههای فنی و حرفه‌ای در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش به مشتریان اقدام کرده‌اند.

خانپور در پایان تعامل بیشتر صنایع تولیدی با آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای ارتقاء جایگاه مشتری، توسعه فرهنگ مشتری مداری و افزایش تولیدات ملی را خواستار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.