• جمعه / ۶ تیر ۱۳۹۳ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: جام جهانی 2014
  • کد خبر: 93040603465
  • خبرنگار : 90111

نستا: مانچینی بهترین گزینه برای جانشینی پراندلی است

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است که مانچینی بهترین گزینه برای جانشینی پراندلی به شمار می آید. او کاناوارو را گزینه ای مناسب برای نشستن بر روی نیمکت ایتالیا نمی داند.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است که مانچینی بهترین گزینه برای جانشینی پراندلی به شمار می آید. او کاناوارو را گزینه ای مناسب برای نشستن بر روی نیمکت ایتالیا نمی داند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی برزیل نتایج کابوس واری کسب کرد و با دو شکست و یک پیروزی نتوانست جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

چزاره پراندلی، سرمربی نرآتزوری پس از شکست برابر اروگوئه که منجر به حذف شدن این تیم از جام جهانی شد، استعفا کرد. بحث بر سر جانشینی پراندلی داغ داغ است. الساندرو نستا مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است که مانچینی بهترین گزینه برای جانشینی پراندلی است.

او در گفت و گویی که با سایت گل داشت، عنوان کرد: مانچینی تمام ویژگیهای جانشینی پراندلی را دارد. او از تجربه لازم برخوردار است و مربی شناخته شده در فوتبال جهان است. من شخصا او را به آلگری ترجیح می دهم چرا که آلگری هیچ تجربه ای در سطح بین المللی ندارد.

فاببو کاناوارو کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا هم از گزینه های جانشینی پراندلی به شمار می آید، اما نستا او را گزینه ای مناسب نمی داند. او گفت: بدون شک الان زمان مناسبی برای مربیگری کاناوارو در تیم ملی نیست چرا که او هیچگونه تجربه ای در دنیای مربیگری ندارد. او اگر می خواهد در تیم ملی مربیگری کند باید از تجربه لازم برخوردار باشد با این حال باید بگویم که او توانایی مربیگری در تیم ملی را دارد.

هر چند تیم ملی فوتبال ایتالیا با هدایت پراندلی در جام جهانی برزیل خوب کار نکرد با این حال نستا به انتقاد از پراندلی نپرداخت. او گفت: ما در برزیل خوب کار نکردیم اما نمی خواهم از پراندلی انتقاد کنم چرا که تصمیمات او درست بودند. درباره استعفای او هم بگویم که تصمیم درستی گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha