• شنبه / ۷ تیر ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93040703704
  • خبرنگار : 90047

مسعود هاشم‌زاده: خوشحالم که به کشتی ایران باز گشتم/ مجبور شدم به آذربایجان بروم

مسعود هاشم‌زاده: خوشحالم که به کشتی ایران باز گشتم/ مجبور شدم به آذربایجان بروم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز خوشحالی از بازگشت مجددش به تیم ملی، گفت: امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه‌ را در رقابت‌های جهانی ازبکستان برای تیم ملی به ارمغان بیاورم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز خوشحالی از بازگشت مجددش به تیم ملی، گفت: امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه‌ را در رقابت‌های جهانی ازبکستان برای تیم ملی به ارمغان بیاورم.

مسعود هاشم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در زمان محمد بنا با وجود این که احساس می‌کردم می توانم عملکرد موفقی به عنوان کشتی‌گیر داشته باشم، اما وی مانع از حضور من در تیم ملی شد. البته من هیچ مشکلی در آن زمان با بنا نداشتم، اما به دلیل این که وی حاضر نبود من برای تیم ملی کشتی بگیرم در نتیجه‌ مجبور شدم برای ادامه کشتی به تیم ملی آذربایجان بروم که در آن زمان نیز حس خوبی نداشتم. به همین خاطر حضورم در این تیم بیشتر از یک سال طول نکشید؛ چون دلم راضی نبود که برای تیم آذربایجان کشتی بگیرم به همین خاطر تصمیم گرفتم که به کشورم بازگردم.

ملی پوش ایران در دو المپیک آتن و پکن افزود: در طی این مدت که در تیم ملی فعالیت نداشتم، این طور نبود که از عرصه کشتی دور بودم، بلکه به عنوان مربی تیم شهرستان خودم در رده نونهالان و نوجوانان فعالیت می‌کردم و اکنون نیز که از سوی حسن بابک برای کار مربیگری در تیم ملی دعوت شده‌ام حس بسیار خوبی دارم و تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

هاشم‌زاده در پاسخ به این سوال که چطور شد به تیم آذربایجان رفتید؟ تصریح کرد: من عاشق کشتی کشورم هستم و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم پرچم کشور دیگری را به اهتزاز در آورم و اگر زمانی هم برای تیم ملی آذربایجان کشتی گرفتم تنها به خاطر این بود که احساس می‌کردم جایی در تیم ملی ندارم. من واقعا عاشق مملکت خود هستم و دوست ندارم تحت هیچ شرایطی در حاشیه باشم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر که دوباره به تیم ملی دعوت شده ام تصور می‌کنم هیچ مشکلی با کشتی‌گیران ندارم و با وجود این که سال‌های زیادی از کشتی ایران دور بودم، اما قادرم به راحتی با کشتی‌گیران ارتباط برقرار کنم. امیدوارم مثمرثمر واقع شوم و بهترین نتیجه‌ را برای تیم در رقابت‌های جهانی ازبکستان و بازی‌های آسیایی رقم بزنیم.

وی در پایان در خصوص بازگشت مجددش به تیم ملی خاطر نشان کرد: از این که دوباره برگشته‌ام حس خوبی دارم. حال این که در آن زمان به عنوان کشتی‌گیر و اکنون به عنوان مربی تیم ملی تلاش خواهم کرد برای کشتی کشورم افتخارآفرین باشم و پرچم ایران را در میادین جهانی و آسیایی به اهتزاز در آوریم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha