• پنجشنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93041207048
  • خبرنگار : 71368

منزل مجردی، پاتوق سارقان حرفه‌ای

منزل مجردی، پاتوق سارقان حرفه‌ای

رئیس کلانتری 108 نواب از دستگیری سارقان در یک منزل مجردی خبر داد.

رئیس کلانتری 108 نواب از دستگیری سارقان در یک منزل مجردی خبر داد.

سرهنگ سیدعباس نازرفتار در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف در خیابان هاشمی در هشتم تیرماه امسال به درخواست جوانی 21 ساله به نام "مهران" پرونده‌ای تشکیل و در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 108 نواب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی اولیه دریافتند که قبل از سرقت گوشی تلفن همراه مالباخته فردی ناشناس با او تماس گرفته و این در حالی بود که شماره تلفن 093500000 در داخل گوشی شاکی سیو شده بود، گفت: بر همین اساس شناسنایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار قرار گرفت و با استفاده از تلفن همراه شاکی، ماموران با متهم قرار ملاقات صوری گذاشتند.

رئیس کلانتری 108 نواب با بیان اینکه یک روز پس از سرقت، متهم دستگیر و این سارق 23 ساله به نام مهرداد به کلانتری منتقل شد، گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد سارق اصلی فردی از دوستان متهم به نام "آرش" معروف به "آرش بچه" است که به تازگی از زندان آزاد شده که با راهنمایی مهرداد شناسایی و دستگیری آرش در دستور کار قرار گرفت.

نازرفتار با بیان اینکه با بررسی‌های انجام شده نهایتا پاتوق آرش در یک منزل مجردی در خیابان هاشمی شناسایی شد، گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد پیش از این نیز اطلاعاتی دال بر خفت گیری افراد و پاتوق بودن منزل به ماموران نیروی انتظامی گزارش شده است.

وی با اشاره به نارضایتی اهالی محل گفت: ماموران با رعایت تمامی موازین قانونی و شرعی وارد منزل مجردی و پاتوق سارقان شدند و دو نفر به نام‌های عماد 24 ساله و نازنین 22 ساله را که بساط استعمال مواد روانگردان از جمله شیشه نیز مهیا بود را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری 108 نواب با بیان اینکه در بازرسی از محل 15 گرم حشیش و 105 گرم شیشه کشف و ضبط شد گفت: در بازرسی از داخل لباسهای عماد، گوشی تلفن همراه مهران کشف شد که او در بازجویی‌ها عنوان کرد که این گوشی را از مهرداد در ازای مواد روان گردان دریافت کرده است.

وی با اشاره به دستگیری مالک این منزل نیز گفت: دستگیری آرش بچه همچنان در دستور کار قرار دارد و متهمان دیگر به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha