• چهارشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۳ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93042515205
  • خبرنگار : 71506

کشتی فرنگی نوجوانان جهان/ علیزاده فینالیست شد، نجاتی و ناصر پور در رده‌بندی

کشتی فرنگی نوجوانان جهان/ علیزاده فینالیست شد، نجاتی و ناصر پور در رده‌بندی

ایران در پنج وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان تابحال یک فینالیست و دو شانس مدال برنز دارد.

ایران در پنج وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان تابحال یک فینالیست و دو شانس مدال برنز دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان که کشور اسلوواکی در جریان است. کشتی‌گیران ایران در 5 وزن باقیمانده به روی تشک رفتند که در وزن 76 کیلوگرم آرمان علیزاده به فینال رسید و علیرضا نجاتی و پويا ناصر پور نيز برای کسب مدال برنز در اوزان 42 و 46 کیلوگرم در رده بندي کشتی می‌گیرند.

نتایج کشتی‌گیران ایران در پنج وزن دوم:

در وزن 42 کیلوگرم علیرضا نجاتی پس از برد 7 بر 1 مقابل حریف ایتالیایی در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر مبارزه را به کمال کرم از ترکیه واگذار کرد. با توجه به راه یابی این کشتی‌گیر ترک به فینال، نجاتی در گروه شانس مجدد مقابل زائور نوتیف از آذربایجان 7 بر 2 پیروز شد و به مسابقه رده بندی رفت. حریف نجاتی برای کسب مدال برنز ملکیان از ارمنستان است.

در 46 کیلوگرم، پویا ناصرپور پس از استراحت در دور اول در کشتی دوم 8 بر صفر سانشیرو تاکاهاشی از ژاپن را شکست داد اما در کشتی بعدی 9 بر 0 به لری آبولادزه از گرجستان باخت. ناصر پور در شانس مجدد برای مدال برنز ابتدا با راوین از هند کشتی گرفت و در پايان موفق شد حريف را با نتيجه 12 بر 3 شكست دهد.ناصرپور براي كسب مدال برنز مقابل حريفي از كشور مولداوي قرار مي گيرد.

سید احسان موسوی در وزن 69 کیلوگرم نیز در کشتی نخست 3 بر 1 مقابل حریف خود از قرقیزستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در 76 کیلوگرم آرمان علیزاده مقتدرانه ظاهر شد و در دور اول 8 بر صفر حریف خود از رومانی را از پیش رو برداشت و در کشتی دوم با نتیجه 10 بر صفر دانوسویسیوس از لیتوانی را شکست داد. وی در دور سوم نیز مقابل حریفی از ترکیه به روی تشک رفت و در پایان با حساب 12 بر 4 دوگوکان‌کورو را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

علیزاده برای رسیدن به فینال بورگو بیشالیف از قرقیزستان را پیش رو داشت که با برتری 5-0 به فینال مسابقات رسید.

در وزن 85 کیلوگرم، علی خلیل زاده مقابل آسیکیف از قرقیزستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha