• چهارشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۳ / ۱۸:۲۶
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 93042515279
  • خبرنگار : 71021

یک هفته مهلت برای روشن شدن زوایای پنهان سفر برزیل

یک هفته مهلت برای روشن شدن زوایای پنهان سفر برزیل

کمیته‌ی فنی اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران پس از دو هفته زمانی که برای صدور رأی نهایی درباره‌ی تخلفات آژانس منتخب فدراسیون فوتبال در اجرای تورهای جام جهانی صرف کرد، یک هفته‌ی دیگر به این آژانس فرصت داد تا زوایای پنهان دیگری از این پرونده مشخص شود.

کمیته‌ی فنی اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران پس از دو هفته زمانی که برای صدور رأی نهایی درباره‌ی تخلفات آژانس منتخب فدراسیون فوتبال در اجرای تورهای جام جهانی صرف کرد، یک هفته‌ی دیگر به این آژانس فرصت داد تا زوایای پنهان دیگری از این پرونده مشخص شود.

به گزارش خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اداره‌ی میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران، مسوول رسیدگی به تخلفات آژانس‌های مجری تورهای جام جهانی است. براساس اعلام مسوولان این اداره، «تعطیلات رویایی»، آژانس منتخب فدراسیون فوتبال در اجرای این تورها، نسبت به سایر آژانس‌های مجری تورهای جام جهانی برزیل، بیشترین تخلفات را داشته است.

کمیته‌ی فنی اداره‌ی میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران، پس از دریافت شکایت‌ها و گزارش شواری معاونان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که دو تن از اعضای این شورا نیز رایگان به دعوت فدراسیون فوتبال با تور «تعطیلات رویایی» به برزیل رفته بودند، به تعلیق پروانه‌ی این آژانس رأی داد. حکم تعلیق پروانه به این معناست که آژانس، فعالیت جدیدی نمی‌تواند انجام دهد.

این کمیته حدود دو هفته به آژانس تعطیلات رویایی فرصت داد تا طبق تعهد قبلی که به این اداره داده بود، رضایت‌نامه‌ی تمام مسافرانش را ارایه دهد؛ در غیر این صورت، کمیته موظف بود حکم ابطال پروانه‌ی آژانس را برای همیشه صادر کند. سرانجام کمیته‌ی فنی در روز موعود، چهارشنبه 25 تیرماه پس از دو ساعت جلسه که به بررسی اظهارات مدیر آژانس منتخب فدراسیون فوتبال و همچنین گزارش تخلفات و شکایات به صورت جزیی پرداخت، یک هفته‌ی دیگر به این آژانس فرصت داد تا مدارک دیگری را برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده ارایه کند تا حکم بر آن اساس صادر شود.

محمد کرمی - مسوول امور مارکز خدمات گردشگری استان تهران - درباره‌ی نظر کمیته‌ی فنی به خبرنگار ایسنا، گفت: جدا از بُعد فنی این مساله و تخلفات رخ داده که مدیر آژانس به آن‌ها اذعان داشت، مسائلی درباره‌ی «انحصار در جریان اجرای تورهای جام جهانی» مطرح شد که به فدراسیون فوتبال برمی‌گشت و قرار شد، پس از یک هفته و در جلسه‌ی بعدی کمیته‌ی فنی، آژانس مدارکی در این زمینه ارایه کند.

وی ادامه داد: پس از بررسی مدارک ارایه شده، کمیته‌ی فنی، حکم نهایی خود را درباره‌ی آژانس منتخب فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند و فعلا نتیجه‌ی این حکم مشخص نیست، چراکه کمیته باید تمام زوایای مغفول مانده را بررسی و مشخص کند.

به گفته‌ی کرمی، حکم تعلیق پروانه تعطیلات رویایی همچنان پابرجاست.

علی کفاشیان - رییس فدراسیون فوتبال - اما در اظهاراتی اعلام کرده: «آژانس (تعطیلات رویایی)، کارش درست بوده و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری آن را تأیید کرده است. این آژانس، کارش را به‌خوبی انجام داده و ما هنوز پولی به آن‌ها نداده‌ایم. انگار جنس نسیه گرفته‌ایم، پس مشکلی وجود ندارد.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha