• یکشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93051205121

پس از قطعی شدن حضور در اینچئون

حسین سمندر: ای کاش پسر رییس فدراسیون نبودم

حسین سمندر: ای کاش پسر رییس فدراسیون نبودم

ملی‌پوش کاراته ایران بعد از فیکس شدن برای اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: خوشحالم که باز هم توانستم خودم را ثابت کنم.

ملی‌پوش کاراته ایران بعد از فیکس شدن برای اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: خوشحالم که باز هم توانستم خودم را ثابت کنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حسین سمندر در مورد رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته ، اظهار کرد: چندین مرحله اردوی انتخابی خیلی سخت و سنگین را پشت سر گذاشتیم و توانستم با شکست دادن همه حریفان فیکس این وزن شوم. خوشحالم که باز هم خودم را نشان دادم. من هم در رقابت‌های داخلی موفق شدم و هم در مسابقات برون مرزی نتایج خوبی گرفتم. با این نتایج جای هیچ شک و شبهه‌ای را باقی نگذاشتم.

وی افزود: در این رقابت‌های انتخابی همه حضور داشتند و دیدند که شرایط چطور بود. با انگیزه زیادی مبارزه کردم و از همه توانم مایه گذاشتم.

ملی‌پوش وزن 67- کیلوگرم کاراته ایران در مورد مبارزه اش با سعید احمدی – نایب قهرمان جهان در سال 2013 گفت: سعید احمدی یک کاراته کار خوش تکنیک و خوب است که تمرین کردن با او باعث شد روند رو به رشدی را طی کنم. حضور او در این وزن انگیزه‌ام را بیشتر کرد.

وی ادامه داد: با این نتایج و فیکس شدن برای اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون تازه کار من شروع می‌شود. کار اصلی من روی تاتامی اینچئون است که باید با بهترین عملکرد بهترین نتیجه‌ را بگیرم. این رقابت‌های انتخابی را باید فراموش کرد و به آن فکر نکرد.

حسین سمندر در پاسخ به این سوال که حواشی زیادی مطرح بود که او به دلیل پسر رییس فدراسیون بودن شاید اعمال نظری روی داوران داشته باشد؟ گفت: به خاطر همین مساله بارها و بارها از تیم ملی خط خوردم و بارها به پدرم گفته‌ام که ای کاش پسر تو نبودم تا در کاراته اعتماد بیشتری به من می‌کردند. همین سال گذشته پدرم نام مرا از بین نفرات انفرادی خط زد و در بین نفرات تیمی قرار داد، اما چرا همین افراد آن زمان چیزی نگفتند.

وی ادامه داد: در این چند سال بارها و بارها نفر فیکس شده ام، اما چون پسر رییس فدراسیون هستم روی من حساس هستند. من به دنبال حاشیه نیستم و هیچ وقت هم اعتراض نکرده ام. فقط به این فکر می‌کردم که خودم را ثابت کنم.

ملی‌پوش وزن 67- کیلوگرم کاراته ایران از تمام پیشکسوتان و اهالی کاراته خواست که او را به چشم یک شاگرد نگاه کنند، گفت: من شاگرد آنها هستم و می‌خواهم که برای من دعا کنند. ارزش زیادی برای آنها قائلم و امیدوارم باز هم من را راهنمایی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha