• سه‌شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 93052814879
  • خبرنگار : 71431

نجات سه کارگر از عمق چاه 18 متری

نجات سه کارگر از عمق چاه 18 متری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات سه کارگر از عمق 18 متری چاهی در یک کارگاه ساختمانی خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات سه کارگر از عمق 18 متری چاهی در یک کارگاه ساختمانی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه چاه در ساعت 8:35 صبح امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در میدان سهروردی، تقاطع خیابان قندی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل افزود: پس از حضور آتش‌نشانان مشخص شد که در قطعه زمینی به مساحت 1200 متر مربع که به عمق 10 متر گودبرداری شده بود، چاهی 18 متری حفر شده و یکی از کارگران مشغول کار در این چاه بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: این کارگر هنگام کار در عمق چاه بوده که ناگهان یکی از اجسام دهانه چاه به داخل سقوط کرده و موجب مصدومیت و سقوط این کارگر به انتهای چاه شده است.

ملکی با بیان اینکه دو کارگر دیگر برای کمک به این فرد به عمق چاه رفته و هر دو نفر نیز به دلیل عدم آشنایی با اصول امداد و نجات در چاه محبوس شده بودند، گفت: آتش‌نشانان در شرایطی وارد محل حادثه شدند که این سه نفر در چاه محبوس بودند که بلافاصله با استفاده از تجهیزات مخصوص و همزمان با ایمن‌سازی محل این افراد را از عمق چاه خارج کرده و به عوامل مستقر در اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از کارگران به دلیل سقوط جسم و سقوط خودش به چاه از ناحیه سر و کمر دچار آسیب‌شدیدی شده بود، گفت: عوامل اورژانس این فرد را به بیمارستان منتقل کردند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در ساعت 10:07 پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود پایان دادند، گفت: هنگام حفر چاه باید از قراردادن اجسام و لوازم حفاری و همین‌طور تخلیه خاک در دهانه چاه خودداری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha