• چهارشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 93052915755
  • خبرنگار : 71381

رییس جمهور:

دانشگاهیان به رای مجلس احترام بگذارند

دانشگاهیان به رای مجلس احترام بگذارند

رییس جمهوری در جمع علما ، فضلا و طلاب استان اردبیل با تاکید بر محبوبیت دکتر رضا فرجی دانا در میان دانشگاهیان کشور ، از همگان بویژه دانشجویان، اساتید و صاحبنظران خواست به رای مجلس احترام بگذارند.

رییس جمهوری در جمع علما ، فضلا و طلاب استان اردبیل با تاکید بر محبوبیت دکتر رضا فرجی دانا در میان دانشگاهیان کشور ، از همگان بویژه دانشجویان، اساتید و صاحبنظران خواست به رای مجلس احترام بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اعزامی به اردبیل حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی گفت: اصل استیضاح یک وزیر طبق قانون اساسی جزو حقوق مجلس شورای اسلامی است و نظر نمایندگان مجلس و رای اکثریت آنان، برای ما محترم است .

رییس جمهوری با تاکید بر ضرورت تعامل سه قوا با یکدیگر، تصریح کرد: همه ما نمایندگان ملت هستیم و نباید این گونه امور بین قوا فاصله بیندازند.

روحانی اظهارداشت: ما در این کشور اهداف بسیار مهمی پیش رو داریم و در عین حال دشمنان بسیار فراوانی در منطقه حساس ما و جهان اسلام وجود دارند و نباید بخاطر اینگونه مسایل از هم فاصله بگیریم که نخواهیم گرفت.

رییس جمهوری افزود: آقای دکتر رضا فرجی دانا از شخصیت های فرهیخته ، اندیشمند ، صاحبنظر و مدیر بودند و در دوران مدیریتشان بر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری تلاش بسیار فراوانی برای گسترش علم، بالا بردن کیفیت و ایجاد و حفظ آرامش در سطح دانشگاه ها ،انجام دادند.

روحانی گفت:از آقای دکتر نجفی که او را امروز به عنوان سرپرست وزارتخانه منصوب کردم می خواهم که مسیربالابردن کیفیت در دانشگاهها ، توسعه مسایل فرهنگی و اخلاقی و حفظ آرامش در سطح دانشگاههای کشور را ادامه دهد.

رییس جمهوری با قدردانی مجدد از دکتر فرجی دانا افزود: فرجی دانا جزو وزرایی بود که با اصرار من این مسوولیت را قبول کرد. امیدوارم همه ما بتوانیم در مسیر و راهی که وظیفه ما است انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۱۷:۳۷

ببخشيد جناب روحاني اما اين حرفهاي شما درباره مجلسي صدق مي کند که به خواست آنها و نظراتشان احترام بگذارد. انصافا کجاي مجلسي که امروز ديديم اينگونه بود؟ نمايندگاني که دغدغه هايي جناحي را مطرح مي کردند و با استدلال هاي غير منطقي خواهان برکناري کسي بودند که محبوب قشر وسيعي از «مردم» بوده، نماينده واقعي مردمند؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۱۷:۴۵

روحاني عزيز دوستت داريم ، خداوند به شما توانايي بدهد که بتوانيد رفتارهاي کارشکنان و حسودان را تحمل کنيد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۱۷:۵۶

آيت الله آملي لاريجاني : اگر کساني از فتنه برگشته اند اشکالي وجود ندارد چون انسان جايز الخطاست

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۱۸:۰۸

ما هرگز از نظر صائب خود برنخواهيم گشت حتي اگر سالها حصر و زنداني شويم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۱۸:۲۳

عدم راي آوردن دکتر فرجي دانا کل امروزم را خراب کرد اما انتخاب جناب نجفي بعنوان سرپرست وزارت تا حدي دوباره آرومم کرد. روحاني مچکريم.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۱۸:۳۱

جناب اقاي ريس جمهور عزيز من بعنوان يک عضو هيات علمي در دانشگاه ضمن اينکه به راي مجلس احترام مي گذارم از اين اقدام بسيار خوب مجلس بسيار خرسندم و خدا را شکر مي کنيم که مجلس ما بيدار و با هيچ کس تعارف ندارد شما نگران احترام ما به راي مجلس نباشيد

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۲۰:۰۱

بنده هم مي توانم خودم را استاد جا بزنم. اين که کاري نداره. اينجا هر کس مي تونه بگه استاده. ولي اينکه بفهمي اکثر استادا حامي روحاني هستند خيلي آي کيو نمي خواد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۱۸:۳۳

شما فکر مي کنيد همه نگرانند من به حضرتعالي عرض مي کنم ما تعداد زيادي از اساتيد در دانشگاه که از اقدام مجلس محترم خوشحال هستيم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۰۱:۵۷

عزيزم! شما که تعداد زيادي از اساتيد دانشگاه هستيد و از اقدام مجلس محترم خوشحال؛ ابتدا يک کلاس انشاء برويد که رسوا نشويد!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۱۹:۵۲

اين مجلس اصلاً قابل احترام نيست...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۲۰:۰۵

بنده به عنوان يک دانشجوي تحصيلات تکميلي از مجلس محترم سپاسگزارم که به وزير سياسي کار دانشگاه که محيط دانشگاه را مسموم تر از پيش کرد ، راي نداد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۲۰:۱۵

بله اگر شما 1درصدي ها خوشحال نباشيد پس چه کسي ميخواهد خوشحال باشد؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۲۰:۴۵

درود بر روحاني و کابينه

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۲۱:۱۵

اين دوست محترم ناشناس که خوشحال از اين اقدام مجلس هستند و خود را از اساتيد دانشگاه ميدادنند خدمتشون عرض کنم شما انشاء بلد نسيتي چون جملتون ايراد نگارشي داره آقاي استاد در مورد استيضاح برادر فرجي دانا بايد عرض کنم توانا بود هرکه (دانا) بود با آرزوي موفقيت براي دکتر نجفي

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۲۱:۵۶

دکتر فرجي دانا بخاطر قطع انشعابات فساد در دانشگاه از بورسيه گرفته تا مسايل ديگه برکنار شده نه چيز ديگه . . . از قديم گفتن با کدخداي ده بساز و پادشاهي کن اما دکتر فرجي دانا ميگفت به ملت خدمت کن و زندگي کن و دقيقا به همين دليل استيضاح شد به قانون احترام بگذاريد .

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۲۲:۰۴

رييس جمهور عزيز لطفا کسي رو بزار که مثل وزير دولت سابق بورسيه با معدل کم بشرط فاميلي بده و بده و بخوره و . . . وگرنه مجلسي که همه آقازاده از ما بهترون دارند و بورسيه نگيرن دوباره زحمت پيدا کردن وزير رو به دستت ميزارن . مچکريم مرد دانا جناب دکتر فرجي دانا واقعا انسانهاي بزرگي مثل شما کم پيدا ميشن که بخاطر منافع ملت انقدر پافشاري کنند که استيضاح بشوند . ممنون دکتر دانا

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۲۲:۲۵

به جناب ناشناس و اميد (هر چند که هر دو را يک نفر مي دانم و به فاصله کوتاهي نظر يکسان داده اند) مي گويم. شما و به زعمتان آن تعداد زياد اساتيد موافق برکناري وزير نيز طوماري جمع کنيد و از نمايندگانتان در مجلس تشکر کنيد. اينطوري معلوم مي شه که تعدادتون زياده يا نه!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۲۲:۳۷

من که از اين نمايندگان نا اميد شدم . تنها وزير بود که جو دانشگاه را سياست زده نکرده. قدر نخبگان را بايد بدانيم. درود بر روحاني با تعيين سرپرست. لطفا نجفي جلوي بورسيه هاي غيرقانوني را بگيرد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۲۳:۰۱

برخي از اين نماينده ها هنوز معنا و مفهوم دانشگاه را نمي دانند.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۲۹ ۲۳:۲۱

آقاي روحاني بروند تصوير رسايي را که نوشته اي با عنوان دوپينگ لاريجاني جواب نداد رو ببينن مي فهمند اينها عقده نابودي او را دارند پس رئيس جمهور بيدار باش امروز فرجي دانا با تمام درايتش حذف شد همينطور پيش رود انتخابات بعدي رياست جمهور نوبتت فرا خواهد رسيد لطفا آگاهتر برخورد کنيد .

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۰۰:۰۲

جناب رئيس جمهور سکوت شما ديگر براي من طرفدارتان آزاردهنده شده.ما که موافقان به استيضاح را نمي دانيم ولي اگر عرضه داشته باشيم حتا يک نفر از امضا کنندگان استيضاح دوباره وارد مجلس نمي شود ولي چه حيف که آزاد انديشي در ايران مرد و فقط منفعت انديشي مانده

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۰۰:۱۸

ما به عنوان «مردم» اگر چنين «نمايندگان مردم» را نخواهيم بايد چکنيم؟؟!! 90 درصد اقدامات اين نمايندگان مردم برخلاف راي واقعي مردم است... من خودم به عنوان خبرنگار اينو ديدم که ميگم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۰۱:۵۱

مرك بر فتنه كر

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۰۱:۵۵

تعجبي ندارد.هميشه تعدادي افراد کوته فکر در همه جا وجود دارند...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۰۵:۵۴

ما خيلي هم خرسنديم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۰۸:۴۳

ما به چنين نمايند گاني که درد دانشگاه ها را لمس کردند افتخار مي کنيم من يک عضو هيات علمي هستم فکر نکنيد که با امضاء جمع کردن ها و تو مار نوشتن عده اي در دانشگاه همه چيز به نفع دولت تدبير و اميد است نه اينطور نيست متاسفانه اين عده دنبال منافع شخصي و گرو هي خود هستند دولت تدبير را مستمسک قرار داده اند . ما براي وزارتي که ديگرا از پشت پرده ان را مديريت مي کردند نگران بوديم وزير واقعا مديريت نکرد مديريت شد حيف که وزير حرف دوستان مجلسي را گوش نکرد . وزير محترم نبايد در انتخاب روساي دانشگا ها به امضاء و تومار توجه مي کرد اين کار بسيار اشتباهي است . متاسفانه امضاء جمع کردن در محيط دانشگاه ها امري عادي شده وزير بايد به اين پديده زشت خاتمه مي داد . باورکنيد با استيضاح وزير بسياري از کارمندان و اعضاي هيات علمي بسيار خوشحال هستند چون جو فعلي دردانشگاه ها سياسي شده و بي اعتمادي امواج زيادي در دانشگا ها پيدا کرده است .درود بر نمايندگان عزيزمجلس که وزير را استيضاح کردند 145 راي خدايي نه سياسي افرين افرين

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۰۹:۱۶

راه دانشگاه پيشرفت و توسعه علمي کشور است. ما به داشتن همکاراني مانند آقاي فرجي دانا افتخار ميکنيم.ايشان علاوه ير کار موفق مديريتي در 9 ماه کذشته، در جلسه استيضاح به ما آموخت که در هجمه بي اخلاقي ها ميتوان متين، با اخلاق ، روشنگر و آموزگار هم بود.متشکريم. راه دانشگاه با جابجائي يک نفر تغيير نميکند.دوستاني راي دهنده، نظرات فرزندان و يا نزديکان دانشجوي خود را بخواهند تا روشن شود که چراغ توسعه علمي با رفتن يک خدمتگذار صديق خاموش شدني نيست. به نجفي عزيز هم ورود مجددشان را خوش آمد ميگوئيم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۰:۲۰

مگر مجلس به نظر دانشگاهيان احترام گذاشت؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۲۱:۴۲

مجلس بايد در زمان باز بودن دانشگاها اين کار مي‌کرد و بايد تخلفات وزرات علوم در زمان احمدي‌نژاد فاش شود. اين وظيفه روحاني و حق مردم است