• پنجشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93053015846

یک نماینده مجلس با اشاره به جلسه استیضاح فرجی دانا:

دولت و مجلس تعامل خود را حفظ کنند

دولت و مجلس تعامل خود را حفظ کنند

یک نماینده مجلس با تأکید بر این‌که «فرجی‌دانا در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس عقلانی و منطقی از خود دفاع کرد» در عین حال تاکید کرد که دولت و مجلس باید تعامل خود را حفظ ‌کنند.

یک نماینده مجلس با تأکید بر این‌که «فرجی‌دانا در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس عقلانی و منطقی از خود دفاع کرد» در عین حال تاکید کرد که دولت و مجلس باید تعامل خود را حفظ ‌کنند.

رحمت‌الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ابراز امیدواری کرد که «دولت و مجلس در سایه ولایت بتوانند کار و برای بالندگی و رسیدن به مردم سالاری دینی تلاش کنند.»

وی تأکید کرد: هر قدر وحدت و انسجام مسوولان در کشور بهتر باشد موفقیت بیشتری نصیب ما می‌شود، به خصوص در شرایطی که دشمن افراطی‌گری‌هایی مثل داعش و تکفیری‌ها را طراحی می‌کند و در داخل هم با مشکلاتی مثل رکود مواجه هستیم. در نتیجه هرقدر سه قوه همراه باشند نتایج بهتری خواهیم گرفت.

نماینده مردم علی‌آباد با اشاره به این‌که «سوال و استیضاح حق نمایندگان است و تشخیص آن‌ها این بود» ادامه داد: امیدواریم با عقلانیتی که مجلس و دولت دارند، اختلافی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: هر قدر بتوانیم به سمت فعالیت‌های علمی در دانشگاه‌ها برویم و از اقدامات سیاسی پرهیز کنیم به نفع کشوراست. در جلسه استیضاح هم آقای فرجی به زیبایی از خود دفاع و با عقلانیت صحبت کرد که جای تشکر دارد. ایشان با آرامش، سعه‌صدر و طمأنینه از خود دفاع کرد و به سوالات پاسخ داد و اهل افراط و تفریط نبود.

این نماینده مجلس فضای جلسه استیضاح را فضای مثبتی ارزیابی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۰۹:۵۲

تعامل بايد يک جاده دو طرفه باشه، نه اينکه دولت با شما تعامل کنه شما خيانت !!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۱:۳۶

موافق هيچ گونه تعاملي با مجلس نيستم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۲:۱۷

مجلسي که مصالح جناحي را مقدم بر مصالح ملي مي داند جواب مناسب را در انتخابات 94 از ملت دريافت خواهد کرد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۳:۲۶

مجلس چهره ي بدي از خودش به جا گذاشت، تعامل با اين افراد بي معنيه...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۵:۲۹

از خشم مردم بترسيد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۶:۳۰

پاي طرف رو زديم شکستيم بعد ميگيم از اين به بعد ديگه داداشيم. از خنده روده بر شدم وقتي اين نماينده مجلس محترم گفت بايد بين دولت و مجلس بايد تعامل برقرار باشد!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۷:۰۷

جاي عصباني شدن از مجلس نيست افراطي ها دوست دارند که ما عصباني شويم برنده ديروز فرجي دانا بود با آرامش همه چيز درست ميشه اتفاقي که ديروز افتاد اين بود که برخي نمايندگان هم خودشان را معرفي کردن

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۳۰ ۱۷:۱۲

اين مجلس لياقت تعامل رو نداره