• دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93061005769
  • خبرنگار : 71460

راجرز: کیفیت بی نظیری داشتیم

راجرز: کیفیت بی نظیری داشتیم

سرمربی لیوپول پس از پیروزی برابر تاتنهام کیفیت بازی شاگردانش را ستود.

سرمربی لیوپول پس از پیروزی برابر تاتنهام کیفیت بازی شاگردانش را ستود.

به گزارش ایسنا، لیورپول در هفته سوم لیگ برتر موفق شد تاتنهام را با 3 گل شکست دهد تا شکست هفته قبل برابر منچستر‌سیتی را به دست فراموشی بسپارد. ماریو بالوتلی در این دیدار برای اولین بار با پیراهن لیورپول به میدان رفت ولی موفق به گلزنی نشد. رحیم استرلینگ، استیون جرارد و آلبرتو مورنو گل‌های شاگردان برندان راجرز را در این دیدار به ثمر رساندند.

برندان راجرز پس از پیروزی تیمش برابر تاتنهام در لیگ برتر گفت: خیلی خوب بودیم. در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و توانستیم با یک پیروزی پرگل به مسابقات بازگردیم. آرایش دفاعی ما در بازی برابر تاتنهام بسیار خوب بود. اصلا به حریف اجازه ندادیم در زمین ما صاحب موقعیت شوند. در خط حمله هم به اندازه کافی خطرناک بودیم و توانستیم به بهترین شکل از موقعیت هایمان استفاده کنیم. در کل کیفیت بازی ما در این دیدار بی نظیر بود. به 3 گل رسیدیم و شاید بیشتر هم می توانستیم گلزنی کنیم. 3 امتیاز خیلی خوب به دست اوردیم که در ادامه فصل خیلی می تواند به ما کمک کند.

سرمربی لیورپول با تمجید از دانیل استوریج گفت: از او کاملا راضی هستم؛ چرا که بازی به بازی بهتر می‌شود. او در 50 بازی خود در لیورپول 36 گل زد و از این حیث دومین گلزن برتر در تاریخ لیورپول محسوب می‌شود که توانسته در عرض 50 بازی این تعداد گل بزند. این آمار سطح بالای بازی او را می‌رساند. استوریج هر لحظه بوی گل می‌دهد. خوشحالم که امروز توانستیم در این بازی سه امتیا‌ز را کسب کنیم. این تنها با سخت کوشی بازیکنانم به دست آمده است. تاتنهام در دو بازی قبلی خود به پیروزی رسیده بود و همیشه تیم خطرناکی است.

راجرز درباره شرایط تیم خود در این فصل گفت: در اینجا اصلا نمی‌توان تیمی را از پیش برنده دانست تا جایی که صدرنشین جدول رده‌بندی برابر قعرنشین شکست می‌خورد و این اصلا عجیب نیست. در لیگ‌های دیگر غالبا رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بین دو تیم وجود دارد یا یک تیم با اختلاف زیاد نسبت به دیگر تیم‌ها جام قهرمانی را بالای سر می برد اما در لیگ برتر انگلیس چند تیم برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند. اطمینان دارم که فان خال از این رقابت تنگاتنگ در لیگ برتر انگلیس شگفت‌زده خواهد شد. او می‌تواند برای این که از این سخنان من اطمینان پیدا کند به اظهارنظرهای سرمربیان خارجی توجه کند.

راجرز در پایان گفت: به هواداران لیورپول قول می‌دهم امسال بازی‌های بهتری را از تیمشان شاهد باشند. ما فصل گذشته نیز برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کردیم اما در روزهای پایانی نتوانستیم به این موفقیت برسیم. امیدوارم تیم امسال بتواند علاوه بر بازی خوب نتایج خوبی نیز کسب کند.

لیورپول فصل قبل با هدایت راجرز عملکرد بسیار خوبی داشت و تا آستانه قهرمانی پیش رفت اما در نهایت رقابت را به منچسترسیتی واگذار کرد و نتوانست عنوان قهرمانی را به دست آورد اما این تیم با قرار گرفتن در جایگاه دوم جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا برای فصل جدید را به دست آورد.

لیورپول در هفته چهارم لیگ برتر باید در خانه از آستون‌ویلا پذیرایی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha