• سه‌شنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۹:۴۸
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 93061811308
  • منبع : فضای مجازی

ازدواج فرزند محسن هاشمی، جنجالی شد

ازدواج فرزند محسن هاشمی، جنجالی شد

دفتر آیت‌الله روحانی درباره خبر ازدواج نوه وی با پسر محسن هاشمی، توضیحاتی را منتشر کرد.

دفتر آیت‌الله روحانی درباره خبر ازدواج نوه وی با پسر محسن هاشمی، توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از «نسیم»، در این توضیحات آمده است: «به دنبال انتشار خبر ازدواج زهرا سیدروحانی نوه حضرت آیت‌الله العظمی سید محمدصادق روحانی (مدظله العالی) با عماد هاشمی رفسنجانی که به طور گسترده‌ای در سایت‌ها و روزنامه‌های داخل و خارج از کشور منعکس شد، دفتر معظم له توضیحاتی را به اطلاع عموم مردم شریف ایران می‌رساند:

الف) پایه‌گذاری این وصلت از ابتدا بدون اطلاع و مشورت و بدون نظر مثبت جناب مهندس کاظم روحانی (پدر زهرا سیدروحانی) انجام شده است و روند طی‌شده در این زمینه دارای اشکالات فراوان قانونی بوده که از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است و فعلا از بیان توضیح بیشتر در این زمینه خودداری می‌کنیم.

ب) اعضای بیت معظم‌له از طریق رسانه‌ها در جریان خبر برگزاری مراسم جشن قرار گرفته‌اند، آن هم در شرایطی که حضرت آیت‌الله العظمی روحانی چندین روز است به دلیل کسالت در بیمارستان بستری هستند.

ج) فارغ از اشکالات وارده به اصل این ازدواج، باعث تأسف است در شرایطی که بسیاری از مردم در تنگنای اقتصادی قرار دارند، این مراسم در باشگاهی گران‌قیمت و مجلل برگزار شده است. لازم به ذکر است انتساب ظاهری دختر به مقام مرجعیت و برگزاری جشن در چنین مکانی موجب اعتراض و انتقاد بسیاری از مؤمنین واقع شده که برای رفع هرگونه ابهامی تاکید می‌شود بیت معظم‌له هیچ‌گونه حضور و نقشی در برگزاری این مراسم نداشته‌اند.»

به گزارش ایسنا، این توضیحات در حالی ارائه شده است که آیت‌الله روحانی در پاسخ به استفتایی، ازدواج دختر رشیده بدون اذن ولی را جایز دانسته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۸ ۲۳:۱۵

سلام و ممنون از صداقت ايسنا اما بايد به عنوان فرد کوچکي از حوزه به اطلاعتان برسانم که اولا و دوما. اولا اينکه وقتي اذن پدر شرط نيست و ازدواج صحيح است که هر دو دختر و پسر - داماد و عروس - هر دو مقلد آيت‌الله روحاني باشند و دوما اينکه در متن ارسالي دفتر ايت الله روحاني نگفته اين ازدواج شرعي نيست بلکه گفته قانوني نيست و اين زمين تا آسمان فرق دارد

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۰۰:۱۱

هردم ازاين باغ بري مي رسد.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۰۸:۳۲

مبارک باشد.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۱:۳۱

يعني اينا وام ازدواج نمي خوان؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۱:۴۷

حالا تو اين زمينه هم مي خوان خانواده هاشمي رو خراب كنن. اينم حتي اگر با رضايت نباشه مثل خيلي از ازدواجهاي ديگه كه پدرمادرها راضي نيستن.

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۱۹ ۱۲:۲۷

اللهم عجل لوليک الحجه ابن الحسن(ع)