• شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 93062213168
  • خبرنگار : 71411

احتمال حذف مجازات حبس پدرشوهر معصومه عطایی

احتمال حذف مجازات حبس پدرشوهر معصومه عطایی

وکیل‌مدافع معصومه عطایی - قربانی اسیدپاشی - گفت: در صورت رضایت موکلم مجازات حبس پدر شوهرش به علت کهولت سن از مجازات‌های وی حذف خواهد شد.

وکیل‌مدافع معصومه عطایی - قربانی اسیدپاشی - گفت: در صورت رضایت موکلم مجازات حبس پدر شوهرش به علت کهولت سن از مجازات‌های وی حذف خواهد شد.

عبداالصمد خرمشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: حکم قصاص و پرداخت دیه که دادگاه تجدیدنظر اصفهان برای پدرشوهر معصومه به اتهام اسیدپاشی صادر کرده بود تایید شده است.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان مجازات حبس در نظرگرفته شده از سوی شعبه 17 دادگاه کیفری استان اصفهان برای پدرشوهر معصومه 5 سال بود، گفت: با توجه به سن مرتکب، مجازات حبس از مجازات‌های پدرشوهر معصومه حذف می‌شود.

خرمشاهی بیان کرد: حذف مجازات حبس پدر شوهر معصومه در واقع منوط به اخذ رضایت نهایی از موکلم است.

وکیل‌مدافع معصومه عطایی خاطرنشان کرد: خانواده شوهر سابق معصومه درصدد جلب رضایت از موکل هستند که معصومه شرایطی را برای رضایت دادن در نظر گرفته که از جمله این شرایط گرفتن حضانت تنها فرزندش است.

به گزارش ایسنا، شهریور ماه سال 89 پدرشوهر معصومه عطایی بر روی صورت نامبرده اسید پاشید. دوشنبه یکم اسفند ۱۳۹۰ خبر صدور حکم قصاص چشم در رسانه‌ها منتشر شد. پس از صدور حکم، معصومه عطایی به میزان دیه در نظر گرفته شده اعتراض داشت و محکوم‌علیه نیز معتقد بود که معصومه نابینا نشده است و به همین دلیل پرونده با اعتراض طرفین به دیوان عالی کشور رفت.

دیوان عالی کشور با رسیدگی به این پرونده، رای شعبه 17 دادگاه کیفری استان اصفهان را به علت نقص تحقیقات نقض کرد و پرونده را برای رسیدگی مجدد به دادگاه بدوی ارجاع کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۲ ۱۷:۵۹

بايد اعدامش کنند...

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۲ ۱۹:۵۶

کسي که مادر نوه اش را که حتي در اين حال بچه اش را ميخواهد دچار چنين اسيب روحي و جسمي کند يک رواني تمام عيار است بچه اش را بدهند چون خانواده اي که پدر پيرش اين کار را بکند پسرش هم معلومه چه شخصيتي ميتونه باشه

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۳ ۰۰:۵۴

مگه چه کاري کرده بود که مستحق اين بلا شده

avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۳ ۰۶:۰۳

اينها رواني هستند بايد بجاي قصاص از بازگشت به جامعه منع شوند و به تيمارستان فرستاده شوند اينها رسما رواني هستند آخر انسان چطور ميتواند انسان ديگري را به اين روز اندازد آنهم به خاطر اينکه از پسرش جدا شده