• دوشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۷:۴۸
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 93062414640
  • منبع : نمایندگی سمنان

دانش‌آموزان سمنانی برای "نجات آب "دست به کار می‌شوند

معاون آموزشی جهاددانشگاهی کشور، گفت: واحدهای جهاددانشگاهی در سراسر کشور در اجرای طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) به مدیریت منابع آب استان ها کمک کنند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی کشور، گفت: واحدهای جهاددانشگاهی در سراسر کشور در اجرای طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) به مدیریت منابع آب استان ها کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، دکتر محسن قرنفلی ، ضمن تشریح برنامه ها، اهداف و اقدامات آتی حوزه معاونت آموزشی جهاددانشگاهی، بر انجام طرح ها و کارهای شاخص در حوزه آموزشی جهاددانشگاهی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در ارائه خدمات نوین پژوهشی، آموزشی و فرهنگی پیشرو بوده خواستار برنامه ریزی واحدهای استانی سراسر کشور در انجام کارهای گزین در فعالیت های آموزشی این نهاد انقلابی شد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی، طرح ملی دانش آموزی نجات آب در کشور را یکی از طرح های برتر در حوزه فرهنگ سازی استفاده بهینه از منابع آب های زیرزمینی عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور در حوزه منابع آب و کم آبی های متوالی، اجرای طرح هایی از این دست می تواند در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به کشاورزان و خانواده ها توسط دانش آموزان موثر باشد.

دکتر قرنفلی با بیان اینکه طرح ملی دانش آموزی نجات آب(داناب) در راستای آموزش مصرف بهینه منابع آبهای زیر زمینی با همکاری آموزش و پرورش و مدیریت منابع آب ایران برای سومین سال متوالی است که برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد، با اجرای این طرح به صورت مستمر و قوی، قدم های ارزشمندی در مدیریت منابع آب های زیر زمینی برداشته شود.

وی ضمن تقدیر از گزارش عملکرد روند اجرای طرح ملی داناب در استان سمنان گفت: این طرح می تواند به عنوان یک طرح و تجربه برتر آموزشی توسط جهاد دانشگاهی در سراسر کشور اجرا شود.

گفتنی است که طرح ملی دانش آموزی نجات آب در استان سمنان از طرف شرکت آب منطقه ای و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و جهاددانشگاهی این استان به عنوان مشاور علمی طرح، اجرا و عنوان برتر را از طرف مدیریت منابع آب ایران در سال 92 کسب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha