• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93063118572
  • خبرنگار : 71506

رفتار حرفه‌ای الهه احمدی پس از ناکامی در بازی‌های آسیایی

رفتار حرفه‌ای الهه احمدی پس از ناکامی در بازی‌های آسیایی

بانوی تیرانداز ایران پس از این که در بازی‌های آسیایی نتوانست بر خلاف پیش‌بینی‌ها به مدال دست یابد رفتار حرفه‌ای از خود بروز داد.

بانوی تیرانداز ایران پس از این که در بازی‌های آسیایی نتوانست بر خلاف پیش‌بینی‌ها به مدال دست یابد رفتار حرفه‌ای از خود بروز داد.

به گزارش ایسنا، الهه احمدی، بانوی تیرانداز ایران که در المپیک به عنوان ارزشمند ششمی دست یافته بود پس از این که نتوانست علی‌رغم پیش‌بینی‌ها به مدال بازی‌های آسیایی دست یابد، رفتار بسیار حرفه‌ای از خود نشان داد و بر خلاف این که معمولا در این گونه موارد ورزشکاران پس از باخت آسمان و ریسمان کرده و زمین و زمان را مقصر می دانند و کوچک‌ترین اشاره‌ای به ضعف خود نمی‌کنند، او بسیار راحت اذعان کرد که هیچ بهانه‌ای نمی آورم و قبول دارم که حریفانم از من آماده‌تر بودند و من ضعیف عمل کردم.

الهه احمدی که عنوان پنجمی بازی‌های آسیایی را به دست آورد، ضمن این که ضعف فنی خود را مهم‌ترین عامل شکست در بازی‌های آسیایی دانست، به نرجس امامقلی نژاد و نجمه خدمتی که موفق شدند در تیراندازی به فینال راه یابند و نشان طلا و نقره را به دست بیاورند تبریک گفت.

حتی مهدی هاشمی ، رییس فدراسیون تیراندازی نیز با اشاره به این که الهه احمدی واقعا به عنوان یکی از الگوهای اخلاقی و فنی در ورزش ایران محسوب می‌شود، گفت: او همواره چه در اردوها و چه در مسابقات خود را پایبند به رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی می‌داند و از این بابت یک الگو در ورزش ایران محسوب می‌شود.

جا دارد سایر ورزشکاران ایران نیز که همواره پس از باخت عواملی مانند کمبود امکانات، ناداوری‌ و بسیاری از موارد دیگر را به عنوان مهم‌ترین عوامل باخت خود می دانند و کوچک‌ترین اشاره ای به ضعف‌های خود نمی‌کنند، رفتار حرفه‌ای الهه احمدی را مورد توجه خود قرار دهند.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha