• چهارشنبه / ۲ مهر ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93070201115
  • خبرنگار : 71460

راجرز: مهم این بود که صعود کردیم

راجرز: مهم این بود که صعود کردیم

سرمربی لیورپول پس از صعود تیمش به مرحله بعد جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس از نتیجه‌ کسب شده ابراز رضایت کرد.

سرمربی لیورپول پس از صعود تیمش به مرحله بعد جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس از نتیجه‌ کسب شده ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، لیورپول و میدلزبورو شب گذشته (سه‌شنبه) در جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب با نتیجه‌ 14-13 در ضربات پنالتی به سود "لک‌لک‌ها" به پایان رسید تا با توجه به تساوی دو بر دو، شاگردان برندان راجرز با نتیجه‌ 16-15 میدلزبورو را شکست دهند و به مرحله بعد راه یابند.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول پس از صعود تیمش به مرحله بعدی جام اتحادیه انگلیس گفت: خیلی خوشحالیم که توانستیم این دیدار سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم. گل‌های خیلی بدی را دریافت کردیم ولی حقمان بود که پیروز این دیدار باشیم. در حال حاضر اشتباه‌های زیادی داریم اما نمی‌توانم بازیکنانم را متهم کنم که از شرایط بازی دور هستند. ذهنیت بازیکنان من مشکلی ندارد. وقتی در وقت‌های اضافه نیمه دوم تلاش زیادی کردیم و توانستیم به گل برسیم نشان دادیم که شرایطمان خوب است و جنگنده هستیم. حالا باید بگویم که نفس راحتی می‌کشم. این دیدار بسیار سخت و پر تلاش بود که در نهایت با صعود ما به مرحله بعد همراه شد. به میدلزبورو تبریک می‌گویم. آنها در این دیدار فوق‌العاده‌ بودند و ما را خیلی به دردسر انداختند.

سرمربی لیورپول ادامه داد: تنها چیزی که مهم است، صعود به مرحله بعد بود. هر بازی در جام اتحادیه سخت است. می‌خواهیم امسال در تمام جام‌ها موفق باشیم و تمام تلاشمان را کنیم. بازی‌های سختی در ادامه فصل داریم. حالا باید به فکر بازی خودمان در لیگ برتر باشیم. بازی با اورتون در هفته ششم بسیار مهم است. می‌خواهیم با پیروزی برابر اورتون در داربی مرسی ساید فاصله خودمان را با صدر جدول کم کنیم.

ستاره لیورپول در بازی شب گذشته "روسیتر" بود. سرمربی لیورپول با تمجید از این بازیکن جوان گفت: روسیتر بازی فوق‌العاده‌ و بی‌نقصی را به نمایش گذاشت. کاملا از او راضی هستم. او با این سن و سال کمش خیلی روی توپ مسلط بود و این برای من بسیار جالب توجه بود. روسیتر به خوبی گفته‌های من را در زمین پیاده کرد و به همین خاطر از او تشکر می‌کنم. در این بازی تمام بازیکنانی که از نیمکت به میدان رفتند راضی کننده ظاهر شدند.

لیورپول در اولین دیدار هفته‌ ششم لیگ برتر انگلیس باید در داربی مرسی ساید برابر اورتون به میدان برود. شاگردان برندان راجرز در پنج بازی قبلی خود متحمل سه شکست شده‌اند.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha