• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۳ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 93070905880
  • منبع : فضای مجازی

این فیلم تصور شما از پراید را تغییر می‌دهد!

پس از انتشار ویدئویی از تست تصادف یک مدل بی‌.‌ام.و در بخش «دیگر رسانه‌ها»ی ایسنا، سایپا دو ویدئو از تست محصولات خود را برای انتشار در این بخش ارسال کرد.

پس از انتشار ویدئویی از تست تصادف یک مدل بی‌.‌ام.و در بخش «دیگر رسانه‌ها»ی ایسنا، سایپا دو ویدئو از تست محصولات خود را برای انتشار در این بخش ارسال کرد.

به گزارش ایسنا، در این دو ویدئو، تست «تیبا» و «پراید X100» نمایش داده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۱۴:۴۶

اين فيلم را با فيلم خبر " لطفاً اين فيلم را با پرايد مقايسه نکنيد! "نميتوان مقايسه كرد چرا كه اولا در تست سايپا چند ماشين استفاده شده نه يك ماشين ثانياسرعت تست معلوم نيست حتي فيلم با دور عادي هم پخش نشده ثالثا مانع جلوي ماشين از نوع سخت نميباشد و قابل انعطاف است كه اين خود شدت ضربه را كم ميكند. لذا اين فيلمي نمايشيست تا تست واقعي دروغ از سر ما دست بر نميدارد!!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۱۴:۵۷

چرا بيخود تهمت مي زنيد. شما از كجا ميدوني نمايشيه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۱۸:۵۲

شما مثل اينکه اون ور اب تشريف داريد !!!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۱۶:۰۳

اصلا اين تست استاندارد نيست. آقاي به اصطلاح متعهدي كه اين فيلم رو براي ايسنا فرستادي اون مانع خودش قابل جمع شدنه و اصلا مقاوم نيست. بعد از برخورد خودش جمع شده كه اين جمع شدن حداقل 30 درصد از شدت ضربه رو ميگيره. اما توي تست بي ام دبليو كه حتما ديدين مانع بعد از برخورد كوچكترين تغييري نميكنه. تستتون استاندارد نيست و مثل دكتر احمدي نژاد خواستين با تغيير شرايط تست استاندارد پرايد رو استاندارد و ايمن نشون بدين. بيني و بين‌الله اگه پرايد با همون سرعت بي ام دبليو به مانعي با همون استحكام و مقاومت فيلم كارخانه آلماني برخورد مي كرد وجدانا چيز زيادي از اون پرايد ميموند؟ نگو آره كه هر روز داريم قيافه پرايدهاي بعد از تصادف رو مي بينيم. به اميد روزي كه عوام‌فريبي از اين مملكت رخت ببنده.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۱۶:۱۰

بهترين تست براي ماشينها تو جاده هاست و ما هر روز شاهد ايمني بالاي محصولات سايپا در جاده ها هستيم و احتياجي به فيلم و تست و نمايش نيست....

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۱۸:۱۲

سايپا در انديشه ساختن تابوت براي مردم

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۱۸:۵۲

اگر قبلا جان مردم بود با ساخت وانت پرايد جان و مال مردم به باد است .

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۹ ۲۳:۰۸

اونوقت اين آهنگ حماسي برا چيه؟!!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۰ ۰۱:۰۸

سايپا مردم را چي فرض کرده که اينو براي ايسنا فرستاده !!!! مرديم از خنده به خدا !!! :)

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۰ ۰۷:۴۱

پرايد رو به کارتن خالي ميکوبند ،BMV رو به بتون ،واقعا" که خوب مردم رو گير آورديد خوووووووووووووووووووب

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۰ ۰۹:۰۴

اينکه انيميشن است!!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۰ ۱۰:۰۴

آخه مرد مومن تهمت چيه يه بار فيلم رو ببين نصف مانع جمع ميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۰ ۱۱:۲۶

مرگ حق است پرايد وسيله

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۰ ۱۱:۳۱

من کاملا مطمئن شدم که اگه يه روزي خدا بخواد و پولي موند بي ام و نخرم و پرايد بخرم فقط به خاط دو علت :1 - ايمني کامل و منحصر به فرد پرايد 2- دليل مهم تر بخاطر انديشه متفاوت سايپا

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۰ ۱۸:۰۴

نه دوستان مثل اينکه متوجه نيستين اصلا.آقا من که ميخواستم تا قبل ديدن اين فيلم bmw بخرم الان تصميمم عوض شد ميخوام پرايد بگيرم.اون تلفن منو بيارين زنگ بزنم آلمان بگم نيارن ديگه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۱ ۰۱:۴۳

آي برادرا همتون دروغ ميگين.همتون.سايپا راست ميگه.واقعا از بي ام و سرتره پرايد.اونايي که ميگن بي ام و سرتره دروغ ميگن.فقط سايپا درست ميگه.دوستان عزيزم واقعا حيف نيست اون انگشتاي مبارکتون رو روي کيبورد ميزنين که راجب پرايد نظر بدين.حيف نيست.مگه کسي واقعا ديوانه باشه که بخواد پرايد رو با ماشينهاي خارجي مقايسه کنن.بلانسبت شماها.اي داد بيداد.وقتي خودشون دارن دروغ به اين بزرگي رو ميگن ديگه انتظاري از منه نوعي نبايد داشته باشين.فقط ميگم خدا هدايتتون کنه.دوستان ببخشن پر حرفي کردم

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۱ ۰۴:۰۰

خيلي بچه گانه بود. اگر راست ميگن چرا شتاب و سرعت واقعي پرايد رو نزدن!؟ برداشتن پرايدو با سرعت کمتر کوبوندن فکر کردن هنره!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۱ ۱۲:۲۴

پرايدسبک است وخيلي زودضربات واردهراخنثي ميکند!امابه معناي استحکام بدنه ان نيست!اگرراست ميگويندپرايدرادربرابردونيروي متضادقراردهندتاثابت شودکه بدنه واتاق پرايدهرگزمکان امني براي سرنشينان هنگام تصادف نيست!هنگام تصادف،امن ترين جابراي سرنشين بسته شدن به صندلي وحبس دراتاقي فولادين ومحکم ميباشد!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۲ ۰۷:۵۷

پرايد يه ماشين معمولي براي مصارف معموليه اگه بعضي دوستان فکر مي کنن لامبورگيني سوار شدن و حرکات محيرالعقول باهاش انجام ميدن مقصر پرايد نيست

avatar