• پنجشنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۳ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 93071709858
  • منبع : فضای مجازی

غنچه قوامی سه‌شنبه محاکمه می‌شود

وکیل‌مدافع غنچه قوامی با اشاره به گذشت 100 روز از بازداشت موقت موکلش گفت: قرار است در هفته آینده دادگاه موکلم برگزار شود.

وکیل‌مدافع غنچه قوامی با اشاره به گذشت 100 روز از بازداشت موقت موکلش گفت: قرار است در هفته آینده دادگاه موکلم برگزار شود.

به گزارش ایسنا، سیدمحمود علیزاده‌ طباطبایی در گفت‌وگو با «روز نو» تصریح کرد: بعد از پیگیری‌های فراوان، دادگاه رسیدگی به اتهام غنچه قوامی سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اتهامی که در کیفرخواست علیه موکلم مطرح شده «فعالیت تبلیغی علیه نظام» است و حداقل مجازات برای این جرم 3 ماه حبس است.

محسنی‌ اژه‌ای نیز درباره آخرین وضعیت پرونده غنچه قوامی گفته بود که برخلاف تبلیغاتی که در این زمینه صورت گرفت، پرونده ایشان ربطی به موضوع ورزش ندارد؛ هر چند که بازداشت در یک نقطه مربوط به این امر صورت گرفته باشد.

غنچه قوامی 25 ساله و فارغ‌التحصیل دانشکده حقوق دانشگاه لندن، از 30 ژوئن سال جاری در زندان به سر می‌برد. او قصد داشت با تعدادی دیگر از زنان علاقه‌مند به ورزش والیبال، برای دیدن مسابقات به استادیوم آزادی برود.

قوامی بعد از 4 ساعت بازجویی به اتهام قصد ورود به استادیوم آزادی بازداشت شد. بعد از مدت کوتاهی پلیس او را آزاد کرد اما چند روز بعد وقتی او برای گرفتن وسایل شخصی‌اش مجددا به پلیس مراجعه کرد، موضوع دو پاسپورته بودن او مشخص شد و به این ترتیب مجددا او را بازداشت کردند. قوامی در 23 سپتامبر، رسما متهم به تبلیغ علیه نظام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۸:۱۰

فعاليت تبليغي؟ آخه اين خانم را کسي نمي شناسه که به حرفاش گوش کنه تا بخواد ضد نظام تبليغ کنه. بعدشم يک کوه سر بفلک کشيده با عطسه يک کوهنورد طوريش نميشه.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۹:۰۲

من متوجه نشدم خوب حالا دو تا پاسپورت داشته چرا بازداشتش کردن؟؟؟ اصلا چرا براي يک همچين موضوع ساده اي بايد با آبروي نظام بازي بشه؟؟؟ باور کنيد چنين اتفاقاتي به غير از اينکه خوراک تبليغاتي براي رسانه هاي ضد انقلاب درست کنه هيچ سود ديگه اي نداره!!!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۱۹:۱۹

متاسفم که زورمون به اين جور آدما مي رسه اشرار که راکت و دوربين به دست از جون دادن جوونامون فيلم ميگيرن و مسخره مون ميکنن خاوري ها و جزايري ها و زنجاني ها هم قصه بودن

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۷ ۲۳:۵۴

چرا با اين اعمال انقلابي را كه با خون شهيدان ساخته شده را نابود مي كنيد. برخي دشمنان در اين قضيه نقش دارند

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۱۹ ۰۳:۱۴

فهميدن بيگناه بوده موندن بگن به چه اتهامي نگش داشتن گفتن ضد انقلابه . اگه جايي بازداشت شدي مطمئن بودي بيگناهي بفهم ضد انقلاب هستي!!!