• سه‌شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۳ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 93072916653
  • منبع : مطبوعات

ستاد نماز جمعه تهران درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت

ستاد نماز جمعه تهران با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی، تأکید کرد: یقینا خدمات خالصانه این شاگرد مکتب امام صادق (ع) از یاد و خاطره ملت شریف ایران نخواهد رفت.

ستاد نماز جمعه تهران با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی، تأکید کرد: یقینا خدمات خالصانه این شاگرد مکتب امام صادق (ع) از یاد و خاطره ملت شریف ایران نخواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

«تقدیر و مشیت الهی بر آن بود که در آستانه ماه محرم، ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام روح بلند مردی بزرگ از جنس فقاهت، مبارزه، ولایت‌مداری و تقوا از سرای خاکیان به جایگاه عرشیان پرواز کند.

بی شک او فانی فی الله بود و رفتارش رنگ و بوی خدایی داشت و سنگر روح بلندشان هرگز با هواهای نفسانی تسخیر نشد.

خبر ارتحال یار دیرین امام و انقلاب، خادم و امین مردم، عالم مجاهد و پارسا، مرحوم حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی رحمت‌الله علیه موجب تألم خاطر ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه عالمان، دانشگاهیان، طلاب، روحانیت انقلابی و عموم پاک سیرتان گردید.

زهی سعادت برای آن عالم وارسته که با توشه‌ای بس گران از مجاهدت و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیمش، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

یقینا" خدمات خالصانه این شاگرد مخلص مکتب امام صادق علیه‌السلام در سال‌های متمادی قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در عرصه‌های مختلف و مسئولیت‌های خطیر، خصوصا" دوران مسئولیت ایشان به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری و ترویج و نشر افکار انقلابی، جهادی و تربیتی هرگز از یاد و خاطره ملت شریف ایران نخواهد رفت و فقدان چنین عالم ربانی و شخصیت ممتازی، ثلمه‌ای بس گران برای امت اسلامی است.

این شخصیت ممتاز دنیای ایثار و جهاد از جمله شخصیت‌های اثرگذار در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود که با گوش جان به ندای امام راحل لبیک گفت و با حمایت‌ها و پیروی مخلصانه از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دام ظله‌العالی برگی زرین در تاریخ افتخارات خود به یادگار گذاشت.

ستاد نماز جمعه تهران این ضایعه دردناک و جانکاه را به حضرت ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و نایب برحقش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، مراجع عظام تقلید، روحانیت معظم، دانشگاهیان و عموم ملت بزرگ ایران اسلامی و بیت شریف آن عالم مجاهد، تسلیت و تعزیب عرض نموده واز خداوند متعال برای ایشان علو درجات و رحمت خاصه و برای خانواده‌های داغدار صبر و شکیبایی و استمرار راه آن فقیه عالیقدر را مسئلت می‌نماید. روح بلندشان شاد و راهش پر رهرو باد.

ستاد نماز جمعه تهران

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha