• چهارشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۳ / ۰۹:۰۲
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 93073016993
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

ساختمان دانشگاه‌ صنعتی‌ کرمانشاه کی به بهره‌برداری می‌رسد؟

ساختمان دانشگاه‌ صنعتی‌ کرمانشاه کی به بهره‌برداری می‌رسد؟

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود تا سال آینده پروژه اصلی دانشگاه صنعتی کرمانشاه یعنی ساختمان دانشکده انرژی و سازمان مرکزی به بهره‌برداری رسد.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود تا سال آینده پروژه اصلی دانشگاه صنعتی کرمانشاه یعنی ساختمان دانشکده انرژی و سازمان مرکزی به بهره‌برداری رسد.

به گزارش خبرنگار سرویس علمی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر علی اکبر اختری در حاشیه بازدید کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از پروژه عمرانی این دانشگاه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در صورتی که اعتبارات تخصیص داده شده در سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه به دانشگاه صنعتی داده شود، پیش بینی می شود تا سال آینده پروژه اصلی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه 100 میلیارد ریال به تکمیل پروژه دانشگاه صنعتی کرمانشاه اختصاص یافت که در حال حاضر در حال انجام اقدامات اداری آن هستیم.

اختری افزود: ساخت پروژه اصلی ساختمان دانشگاه صنعتی کرمانشاه با مجوز 3500 متر مربع آغاز شد که این مساحت در دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه به 12 هزار و 500 متر مربع افزایش یافت و قرار است علاوه بر این 10 هزار متر مربع دیگر از محل ردیف وزارت نفت و دفتر مقام معظم رهبری احداث شود.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: در حال حاضر اسکلت پروژه به پایان رسیده و در نیمی از پروژه عملیات سفت کاری انجام شده و بزودی نازک کاری و اقدامات تأسیساتی آن شروع می شود.

وی ابرازکرد: در حال حاضر نزدیک به 10 هزار متر فضای استیجاری آماده سازی شده که امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک دانشکده های دانشگاه صنعتی کرمانشاه به سه دانشکده ارتقا یابد.

اختری گفت: هم اکنون دو دانشکده انرژی و فناوری اطلاعات به طور کامل راه اندازی شده و دانشکده مدیریت مهندسی نیز در شرف راه اندازی است.

وی اذعان کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه در 10 رشته در مقطع کارشناسی و سه رشته در مقطع ارشد دانشجو دارد و قرار است در آینده نزدیک رشته های مهندسی حمل و نقل ریلی، مهندسی پزشکی، مهندسی هسته ای و رشته های بین رشته ای نظیر؛ مهندسی مکاترونیک در مقطع کارشناسی و رشته مهندسی مکانیک در مقطع کارشناسی ارشد به مجموعه دانشجویان این دانشگاه افزوده شود.

اختری در پایان گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک در دانشگاه صنعتی کرمانشاه علاوه بر سه دانشکده یاد شده، دانشکده های برق و فنی مهندسی نیز راه اندازی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha