مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه این بانک به فکر بنگاهداری نیست، خاطر نشان کرد: ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان، ماموریت بانک شهر است و برای تحقق این هدف، باید علاوه بر استفاده از همه توان تخصصی، روحیه مردمی و جهادی داشت.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسین محمد پورزرندی با اشاره به اهداف راهاندازی بانک شهر افزود: این بانک به عنوان city pay با هدف تحقق مسئولیتهای اجتماعی و توسعه شهری شکل گرفت و فقط اهداف اقتصادی را دنبال نمیکند.
مدیرعامل بانک شهر که در نشست با مدیرعامل و جمعی از مدیران موسسه همشهری صحبت میکرد، افزود: بانک شهر علاوه بر کلانشهر تهران، برای توسعه سایر کلانشهرها نیز گام برداشت و با تلاشهای انجامشده مقرر شد تا مراکز استانها نیز در این بانک دارای سهام شوند.
وی ضمن تاکید بر این نکته که توسعه بانکداری الکترونیک یکی از سیاستهای بانک شهر است، از توزیع کارتهای شهروندی خبر داد و گفت: در این زمینه، کیفپولی طراحی شده است که دارای 16 جیب پول مختلف است و یکی از بزرگترین محاسن آن، مدیریت پول خرد در سطح کشور است و میتواند در همه پذیرندههای سطح کشور فعال باشد.
وی افزود: مقرر شده تا از 15 آبانماه، همه شعبههای بانک شهر این کارت را به جای کارتهای فعلی صادر کنند، چراکه این قابلیت در این کارتها وجود دارد تا شهروندان از همه خدمات شهری و یا خدماتی که سازمانهای مختلف در آن تعریف میکنند، بهرهمند شوند.
پورزرندی، دریافت مجوز مرحله دوم ارزی را از موفقیتهای اخیر این بانک دانست و خاطر نشان کرد: منابع بانک شهر در قیاس با ابتدای سال، 40 درصد رشد داشته است. همچنین بالغ بر 60 هزار میلیارد ریال در همه کلانشهرها، برای اجرای پروژههای شهری قرارداد منعقد شده است.
وی با بیان این که بر اساس برنامه 5 ساله، سرمایه بانک شهر به 50 هزار میلیارد ریال خواهد رسید، تصریح کرد: تا پایان امسال این سرمایه به 16 هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام
نظرات