• جمعه / ۲ آبان ۱۳۹۳ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 93080200489
  • خبرنگار : 71263

آغاز فروش برند لوکس لینکولن فورد

لينكولن

خودروساز آمریکایی فورد برای گسترش هرچه بیشتر حضورش در بازار تحت سیطره خودروهای آلمانی، نخستین خودروها تحت برند لوکس لینکولن را در چین عرضه کرد.

خودروساز آمریکایی فورد برای گسترش هرچه بیشتر حضورش در بازار تحت سیطره خودروهای آلمانی، نخستین خودروها تحت برند لوکس لینکولن را در چین عرضه کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فورد در آوریل اعلام کرده بود فروش لینکولن در چین را در پاییز آغاز و به خودروهای سواری و تجاری عرضه شده در این کشور اضافه می‌کند.

لینکولن فروش سدان اندازه متوسط ام کی زد با قیمت 315 تا 395 هزار یوان ( 51 تا 64 هزار دلار) را آغاز کرد.

این برند همچنین عرضه خودروی اسپورت کوچک ام کی سی را به قیمت 339 تا 438 هزار یوان آغاز کرده است که هر دوی این مدل‌ها برای بازار چین طراحی شده اند.

شرکت مشاوره مک کینزی برآورد کرده است که خودروسازان آلمانی شامل آئودی، مرسدس و فولکس واگن 80 درصد از بازار خودروهای گران قیمت چین که به خودروهای بالای 200 هزار یوان اطلاق می‌شود را در اختیار دارند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، لینکولن قصد دارد تا سال 2016 سه مدل دیگر شامل یک خودروی اسپورت اندازه متوسط، یک خودروی سدان بزرگ و یک شاسی بلند بزرگ را در چین عرضه کند.

فورد قصد دارد اوایل ماه آینده فروشگاه‌های تخصصی لینکولن را در شانگهای، پکن و هانگژو و شمار آنها را تا سال 2016 به 60 فروشگاه افزایش دهد.

این شرکت در 9 ماه اول سال جاری میلادی 813 هزار و 412 دستگاه خودرو در چین فروخت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد افزایش داشت.

جنرال موتورز، رقیب آمریکایی فورد نیز با برند کادیلاک خود به دنبال افزایش فروش خودروهای لوکس در چین است که بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان به شمار می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.