• یکشنبه / ۴ آبان ۱۳۹۳ / ۱۷:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 93080401945

برگزاری همایش منطقه‌ای مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی

بانک کشاورزی

چهارمین همایش منطقه‌ای مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی سوم و چهارم آبان در شهر مشهد برگزار شد.

چهارمین همایش منطقه‌ای مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی سوم و چهارم آبان در شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این همایش، رییس اداره کل ارتباط با مشتریان بانک کشاورزی، هویت اقتصادی این بانک و نقش و ماموریت آن در بخش کشاورزی و همچنین خواسته‌های مشتریان از شعب را تشریح کرد.

محمدابراهیم علی‌سمیر همچنین با اشاره به شرایط بازار بر ضرورت شناسایی نقاط قوت و ضعف و تجهیز منابع وصول مطالبات تاکید کرد.

مدیرشعببانک کشاورزی در استان خراسان رضوی هم در این همایش به فرآیند مشتری‌مداری و دلایل حرکت سازمان‌ها به سوی سرمایه‌گذاری برای مدیریت ارتباط با مشتری پرداخت.

گفتنی است معرفی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی از جمله برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.