• چهارشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۳ / ۱۸:۲۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93080704060
  • خبرنگار : 71442

برترین‌های روابط عمومی معرفی شدند

دهمین دوره سمپوزیم بین‌الملی روابط عمومی

اختتامیه دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌ با معرفی و تجلیل از برگزیدگان و تقدیر از رسانه‌های فعال و برتر، با قرائت بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

اختتامیه دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌ با معرفی و تجلیل از برگزیدگان و تقدیر از رسانه‌های فعال و برتر، با قرائت بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار بخش رسانه ایسنا، در این همایش علاوه بر تجلیل از ایسنا، از خبرگزاری‌های مهر، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، فارس و واحد مرکز ی خبر به عنوان رسانه های همراه با این سمپوزیوم و منعکس کننده اخبار روابط عمومی تجلیل شد.

همچنین در این دوره 10 اثر برگزیده شامل چهار مدیر برتر روابط عمومی، چهار کارشناس برتر روابط عمومی، دو مدیر ارشد ارتباط گستر معرفی و تجلیل شدند.

در این همایش همچنین پنج نشان شامل اخلاق، افکار عمومی، مسئولیت اجتماعی، مدیریت بحران و فرهنگ به اشخاص حقیقی و حقوقی که در ارتباط با موضوع شهره بوده و فعالیت کمی و کیفی قابل توجهی را انجام داده باشند، اعطا شد.

***

به گزارش ایسنا، دربخش دیگری از اختتامیه - بخش مدیران برتر روابط عمومی - سیدهادی میرباقری از شرکت پتروپارس، محمدرضا کج باف از شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، قلی نژاد از شرکت رجاء، خسرو صادق زاده از بانک کشاورزی، وحید رحمتی از جمعیت هلال احمر، مژگان جزی زاده کریمی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امیر عزیزی از سازمان نوسازی- توسعه و تجهیز مدارس و داریوش سلیمی از شرکت کرمان موتورتجلیل شدند.

در بخش کارشناسان برتر روابط عمومی نیز جواد مقدسی از بانک صادرات، مهدی آرکونتن از بانک انصار، محمدعلی باشه آهنگر از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، معصومه امینی نایینی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و علی فصیحی از شرکت سهامی بیمه ایران تجلیل شدند.

در بخش برترین روابط عمومی‌ها در سطح استانی و در بخش تکریم ارباب رجوع، روابط عمومی‌های سازمان بهشت زهرا، شهرداری شهریار، راه و شهرسازی بوشهر، توزیع نیروی برق تهران و آستان حضرت معصومه (س) مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش‌های پژوهش ارتباطی، برنامه‌ریزی ارتباطی، خلاقیت و نوآوری، مدیریت راهبردی، اطلاع رسانی و مهندسی فرهنگی به ترتیب شرکت تولید برق بیستون، دانشگاه علوم پزشکی زنجان، شهرداری قم، شهرداری رشت، شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه و شرکت آبفای اهواز به عنوان روابط عمومی های برتر شناخته شدند.

همچنین در بخش ارتباط رسانه‌ای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و راه و شهرسازی البرز و در بخش ارتباطات الکترونیکی اداره کل کار و امور اجتماعی زنجان و دانشگاه علوم پزشکی قم برتر شناخته شدند.

در حوزه روابط عمومی‌های سطح ملی و در بخش‌های پژوهش ارتباطی برنامه‌ریزی ارتباطی و مهندسی فرهنگی به ترتیب سازمان صنایع کوچک، شرکت مخابرات ایران و راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تجلیل شدند.

در بخش خلاقیت و نوآوری شرکت پتروپارس، سازمان ثبت احوال کشور و شرکت سهامی بیمه ایران و در بخش تکریم ارباب رجوع شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، بانک آینده و بیمه کوثر به عنوان روابط عمومی های برتر شناخته شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش مدیریت راهبردی سازمان توسعه تجارت، بانک رفاه و دانشگاه پیام نور، در بخش ارتباطات الکترونیکی شرکت پست جمهوری اسلامی، بانک توسعه صادرات و شرکت پخش فرآورده های نفتی و در بخش اطلاع رسانی پست بانک، موسسه اعتباری ثامن و بانک دی و در بخش ارتباطات رسانه ای بانک صادرات ایران و شرکت آلایش و پخش فرآورده های نفتی ایران حائز رتبه های برتر شدند.

به گزارش ایسنا، همزمان با برگزاری این همایش کارگاه های آموزشی تحت عناوین روابط عمومی و مدیریت تغییر، روابط عمومی و مدیریت تعارضات و کاهش تنش ها و روابط عمومی و رسانه های نوظهور، نشست های علمی تخصصی و انتخاب و معرفی برترین های روابط عمومی ایران از جمله بخش های مهم این سمپوزیوم به شمار می آمد که با حضور کارشناسان متخصصان و اساتید دانشگاههای ایرانی و خارجی برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.