• پنجشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 93080804141
  • خبرنگار : 71282

ارتقای جایگاه بخش تعاون با حضور در بازارهای صادراتی

لطفي نژاد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بر حضور قدرتمند بخش تعاون در بازارهای رقابتی تاکید کرد و گفت: هدایت سرمایه‌های خرد مردمی به فعالیتهای تولیدی، افزایش تولید و کاهش بیکاری را به دنبال دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بر حضور قدرتمند بخش تعاون در بازارهای رقابتی تاکید کرد و گفت: هدایت سرمایه‌های خرد مردمی به فعالیتهای تولیدی، افزایش تولید و کاهش بیکاری را به دنبال دارد.

احمد لطفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اگر بخش تعاون در عرصه فعالیتهای اقتصادی و بازارهای رقابتی حضور پررنگی داشته باشد به جایگاه واقعی خود دست پیدا می‌کند.

وی گفت: به جای آنکه تنها به دنبال گرفتن کمکهای مالی از دولت و حمایتهای یارانه‌ای باشیم باید به عنوان یک بازوی قدرتمند در بازارهای رقابتی حاضر شویم.

لطفی نژاد برندسازی برای محصولات تعاونی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تشکل‌های تعاونی باید به سمت برندسازی و استاندارد سازی حرکت کنند تا ضمن معرفی قابلیتها و ظرفیتهای خود به مصرف کنندگان داخلی، امکان حضور در بازارهای صادراتی را به دست آورند.

وی با تاکید بر ارتباط تعاونی‌ها با مراکز علمی و دانشگاهی، گفت: ترویج فرهنگ تعاون باید از مدارس شروع شود و تا مقاطع مختلف تحصیلی ادامه یابد تا به معنای واقعی نهادینه شود.

از نگاه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، بخش تعاون سرمایه‌های خرد مردم را به سمت تولید هدایت می‌کند و افزایش تولید به کاهش بیکاری منجر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.