• شنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۳ / ۱۷:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 93081708075
  • خبرنگار : 90136

با هدف بررسی جدیدترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان

کنفرانس باشگاه مشتریان 30 آبان‌ماه برگزار می‌شود

افزایش رقابت در بازارهای مختلف همواره باعث شده است که علم بازاریابی روند رو به توسعه‌ای را تجربه کند.

افزایش رقابت در بازارهای مختلف همواره باعث شده است که علم بازاریابی روند رو به توسعه‌ای را تجربه کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در عرصه فروش و بازار، همانقدر که جذب مشتری جدید مهم است حفظ مشتریان موجود سازمان‌ها نیز اهمیت پیدا کرده است. راه‌اندازی باشگاه مشتریان یکی از راهکارهای نوین برای حفظ مشتریان فعلی و وفادارسازی آنها است.

سومین کنفرانس بین‌المللی باشگاه مشتریان که با حضور استادان و سخنران‌های بین‌المللی 30 آبان ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود به بررسی جدیدترین راهکارهای و برنامه‌های وفادارسازی مشتریان می‌پردازد.

در این کنفرانس که مخاطبان آن مدیران ارشد سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی شامل مدیران فروش و بازاریابی، مدیران روابط عمومی و crm... می‌باشند، به بررسی عملکرد برندهای معتبر در صنایع تند مصرف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنعت توریسم و خدمات گردشگری، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، صنعت بیمه، صنایع غذایی و دارویی و ... پرداخته می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.