افزایش رقابت در بازارهای مختلف همواره باعث شده است که علم بازاریابی روند رو به توسعهای را تجربه کند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در عرصه فروش و بازار، همانقدر که جذب مشتری جدید مهم است حفظ مشتریان موجود سازمانها نیز اهمیت پیدا کرده است. راهاندازی باشگاه مشتریان یکی از راهکارهای نوین برای حفظ مشتریان فعلی و وفادارسازی آنها است.
سومین کنفرانس بینالمللی باشگاه مشتریان که با حضور استادان و سخنرانهای بینالمللی 30 آبان ماه در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار میشود به بررسی جدیدترین راهکارهای و برنامههای وفادارسازی مشتریان میپردازد.
در این کنفرانس که مخاطبان آن مدیران ارشد سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی شامل مدیران فروش و بازاریابی، مدیران روابط عمومی و crm... میباشند، به بررسی عملکرد برندهای معتبر در صنایع تند مصرف و فروشگاههای زنجیرهای، صنعت توریسم و خدمات گردشگری، بانکها و موسسات مالی و اعتباری، صنعت بیمه، صنایع غذایی و دارویی و ... پرداخته میشود.
انتهای پیام
نظرات