• یکشنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۳ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93081808643
  • منبع : مطبوعات

آشنا: انتخاب سرافراز معنادار بود

حسام‌الدين آشنا

حسام الدین آشنا - مشاور فرهنگی رییس جمهور - با اشاره به انتخاب محمد سرافراز به عنوان رییس جدید سازمان صداوسیما، گفت: انتصاب سرافراز برای اهالی رسانه و افرادی که دغدغه‌ی مدیریت آینده صداوسیما را دارند، بسیار معنادار بود.

حسام الدین آشنا - مشاور فرهنگی رییس جمهور - با اشاره به انتخاب محمد سرافراز به عنوان رییس جدید سازمان صداوسیما، گفت: انتصاب سرافراز برای اهالی رسانه و افرادی که دغدغه‌ی مدیریت آینده صداوسیما را دارند، بسیار معنادار بود.

به گزارش بخش رسانه ایسنا، وی که روز یکشنبه در نخستین همایش بین المللی مدیریت رسانه سخن می‌گفت، افزود: سرافراز، یکی از قدیمی‌ترین مدیران سازمان صدا و سیماست که پله های مدیریتی را گام به گام تا معاونت برون مرزی رسانه ملی طی کرد و هم اکنون این افتخار نصیبش شد که عهده دار یک ابرسازمان رسانه‌ای شود.

مشاور فرهنگی رییس جمهوری تصریح کرد: دولت از نقش‌آفرینی سرافراز استقبال می‌کند و همکاری‌های روشنی را بین دولت و صداوسیما در روزهای آتی پیش بینی می کند.

آشنا ابراز امیدواری کرد، در دوره جدید ریاست صدا و سیما از بسیاری سوء تفاهم ها و سوء تدبیرها جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: به نظر می آید تجربه‌های رییس جدید سازمان صدا و سیما کلید گشایش بسیاری از مشکلات باشد.

مشاور رییس جمهوری اظهار کرد: در مدیر جدید رسانه ملی علاوه بر تجربه، دانش و مهارت هم وجود دارد و امیدوارم این انتصاب برای آینده کشور نوید همکاری اثربخش بین دستگاه ها شود.

آشنا خاطرنشان کرد: معتقدم در دوره جدید سازمان صدا و سیما باید تصمیات سخت گرفته شود و جراحی هایی در جهت تقویت اعتماد ملی به رسانه ملی صورت پذیرد.

مشاور فرهنگی رییس جمهوری افزود: امیدواریم در دوره جدید بیش از گذشته با تصمیمات علمی، چشم و ذهن مردم از رسانه‌های بیگانه منحرف و توجه شهروندان به رسانه ای که از پول و امکانات ملی تغذیه می شود، بیشتر معطوف شود.

آشنا ادامه داد: رییس جدید سازمان صدا و سیما باید تلاش های بسیار سختی برای برگرداندن بسیاری از هنرمندان، مدیران و کارآفرینانی داشته باشد که می توانستند در رسانه ملی همکاری کنند؛ اما درب این سازمان به روی آنان بسته بود.

مشاور فرهنگی رییس جمهوری، گفت: سازمان صدا و سیما در دوران جدید مدیریت خود، نیازمند جراحی درجهت تقویت اعتماد ملی به رسانه ملی است.

آشنا در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم رسانه ملی با تکیه بر انحصار، تلاش نکند تا ابتکار را محدود سازد.

وی اضافه کرد: باید مدیران رسانه ملی باور کنند که مردم حق انتخاب دارند و فقط با فشار دادن یک دگمه از ذهن مخاطبان حذف می شوند.

در نخستین همایش بین المللی مدیریت رسانه حسین انتظامی، علی اکبر فرهنگی، و تنی چند از اندیشمندان و هنرمندان پیرامون مبحث مدیریت رسانه سخنرانی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.