• دوشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۳ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93081909552
  • منبع : معاونت امور مطبوعاتی

/با ایسنا در نمایشگاه بیستم/

ویژگی‌های غرفه برتر نمایشگاه چیست؟

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

ستاد برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات، شیوه نامه انتخاب غرفه برتر نمایشگاه مطبوعات را اعلام کرد.

ستاد برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات، شیوه نامه انتخاب غرفه برتر نمایشگاه مطبوعات را اعلام کرد.

به گزارش بخش رسانه ایسنا، در متن این شیوه نامه آمده است:

در راستای قدردانی از فعالیت رسانه‌های مؤثر، ایجاد انگیزه و هدفمندی رقابت در نمایشگاه مطبوعات، شیوه نامه زیر به تصویب شورای سیاستگذاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات رسیده است:

1) در روز پایانی نمایشگاه و در هر یک از 9 حوزه زیر، از یک غرفه تقدیر می شود و یک غرفه نیز به عنوان غرفه برتر (مشروط به کسب حداقل 50 امتیاز) توسط هیأت انتخاب معرفی می شوند:

خبرگزاری ها/ روزنامه ها/ مؤسسات مطبوعاتی/ رسانه های محلّی/ دین و اندیشه/ آموزشی، تخصصی/ سیاسی، اقتصادی/ عمومی، خانوادگی/ فرهنگی، هنری

در سایر بخش ها به دلیل پایین بودن نسبی تعداد غرفه ها، انتخاب غرفه صورت نمی گیرد.

2) شاخص های انتخاب غرفه برتر به شرح زیر است:

غرفه برتر

3) شاخص ها توسط اعضای هیأت هفت نفره انتخاب به شرح زیر ارزیابی می شود:

1- قائم مقام ستاد برگزاری نمایشگاه

2- مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی

3- مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه

4- شورای هماهنگی تشکل های صنفی مدیریتی شامل رؤسای شرکت تعاونی مطبوعات، انجمن صنفی روزنامه های غیردولتی، انجمن مدیران مسئول نشریات کشور و انجمن نشریات کشاورزی (4 نفر)

4) یک غرفه نیز به عنوان غرفه برتر نمایشگاه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.