• پنجشنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 93082211234
  • منبع : نمایندگی گیلان

منزل مملو از درختچه‌های مصنوعی آتش گرفت

منزل مملو از درختچه‌های مصنوعی آتش گرفت

آتش سوزی در یک منزل مسکونی که با تعداد زیادی درختچه و بوته پلاستیکی تزئین شده بود با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

آتش سوزی در یک منزل مسکونی که با تعداد زیادی درختچه و بوته پلاستیکی تزئین شده بود با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش سرویس «حوادث» ایسنا، با تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در بلوار اشرفی اصفهانی، بالاتر از بزرگراه حکیم، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 19:30 روز گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 102 را روانه محل حادثه کرد.

افسرآماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، شعله های آتش همراه با دود غلیظی از طبقه اول یک ساختمان 5 طبقه 40 واحدی به آسمان برمی خاست و هرآن نیز بر شدت آن اضافه می‌شد.

علی اسدی که در محل این حادثه حضور داشت، افزود: آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شده و همزمان با جستجوی این ساختمان برای یافتن افراد گرفتار در میان دود و آتش، به مبارزه با آتش سوزی پرداختند.

وی تصریح کرد: محل حادثه یک واحد مسکونی حدودا 80 مترمربعی بود که تمام قسمت‌های آن با انواع بوته‌ها، درختچه‌ها و جانواران پلاستیکی و چوبی تزئین شده بود که این وضعیت باعث شد دسترسی آتش نشانان از داخل منزل به محل آتش سوزی که در اتاق خواب بود به سختی انجام شود.

اسدی در ادامه اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی با سرعت عمل خود توانستند با مهار به موقع شعله‌های آتش در اتاق خواب این واحد مسکونی، از سرایت آن به قسمت‌های دیگر این منزل و همچنین واحد مسکونی مجاور آن که مملو از دود شده بود، جلوگیری کنند.

این افسر آماده آتش نشانی با اشاره به بررسی کارشناسان آتش نشانی درمیان بقایای سوخته لوازم برای یافتن علت بروز این حادثه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دراین حادثه به ساکنین ساختمان آسیبی نرسید.

علی اسدی گفت: وجود لوازم تزئیناتی فراوان در داخل این واحد مسکونی که تمامی قسمت‌های خانه با آن پوشانده شده بود، این مکان را به شدت درمعرض خطر آتش سوزی قرار داده است. ایجاد اتصالی سیم برق، انتقال حرارت براثرروشن ماندن لامپ در کنار این لوازم که شدیدا اشتعال زاست و همچنین کوچکترین بی احتیاطی و سهل انگاری احتمال دارد باعث بروز آتش سوزی شده وجان و مال ساکنان را به خطر اندازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha