• شنبه / ۲۴ آبان ۱۳۹۳ / ۲۱:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 93082412431

مشتریان، ناظر بانک آینده می‌شوند

بانک آینده

اجرای طرح «ناظران ویژه» در دستور کار بانک آینده قرار گرفت.

اجرای طرح «ناظران ویژه» در دستور کار بانک آینده قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بانک آینده برقراری ارتباط دوسویه با مشتریان، هماهنگ‌سازی شعبه‌ها بر اساس استانداردهای مورد نظر در جهت تقویت مثبت تصویر اجتماعی، ایجاد هویت مشترک و تثبیت نام تجاری بانک و ارتقای سطح کیفی خدمات را از جمله اهداف این طرح ذکر کرد.

مأموریت اصلی ناظران ویژه، مشاهده پیوسته و ارزشیابی مستمر کیفیت عملکرد کارکنان بانک آینده، بهویژه در شعبه‌ها، نظارت نامحسوس بر نوع تعامل و رفتار کارکنان با مشتریان و انتقال مشکلات در در روند ارایه خدمات به مدیران و واحدهای مرتبط، به‌صورت محرمانه و در جهت آسیبشناسی و اصلاح فرآیندها خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.