• یکشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۳ / ۱۶:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 93082513068

برگزاری نشست هم‌اندیشی مشتریان و مدیران بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد

سیزدهمین نشست هم‌اندیشی مشتریان و مدیران بانک‌پاسارگاد در شهر مشهد برگزار شد.

سیزدهمین نشست هم‌اندیشی مشتریان و مدیران بانک‌پاسارگاد در شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد، در این نشست جمعی از مدیران و بیش از یکصد نفر از مشتریان بانک پاسارگاد حضور داشتند.

در این برنامه مشتریان نظرها، پیشنهادها و سوال‌های خود را در خصوص مسائل مختلف و خدمات متنوع بانک از قبیل بانکداری مجازی، چگونگی دسترسی به شبکه‌های بانکداری الکترونیک، استفاده از تسهیلات و چگونگی برقراری ارتباط بین مشتریان و مدیران بیان کردند؛ مدیران و کارشناسان بانک هم پاسخگوی مشتریان بودند.

گفتنی است این نشست‌ها به صورت دوره‌ای برگزار شده و پیش از این نیز 9 نشست با حضور مشتریان بانک پاسارگاد درشعبه‌های مختلف تهران و 3 نشست با حضور مشتریان در شهرهای اهواز، شیراز و تبریز برگزار شده‌ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.