• یکشنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۳ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 93082513073

مدیر رستوران خاقان تاکید کرد

اهمیت برندسازی در صنعت رستوران‌داری

رستوران

مدیر رستوران خاقان بر اهمیت برند‌سازی در صنعت رستوران‌داری تاکید کرد.

مدیر رستوران خاقان بر اهمیت برند‌سازی در صنعت رستوران‌داری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، میریعقوب صفایی گفت: شهروندان در خصوص مسائلی که به سلامت آن‌ها مربوط است حساسیت‌هایی دارند که به جا هم هست؛ بنابر‌این برند برای یک رستوران در واقع تضمین کیفیت خدماتی است که مشتری استفاده می‌کند.

وی افزود: کار رستوران‌داری عشق، علاقه و پشتکار می‌خواهد؛ اوج کار فعالان این حرفه در ایام تعطیلات عمومی کشور است؛ این یک ویژگی خاص این کسب و کار است. از طرف دیگر خدمات دادن در این حرفه حساسیت خاص خودش را دارد و خیلی مهم است که مشتری از خدمات و کیفیت آن راضی باشد.

مدیر رستوران خاقان با اشاره به تاریخچه 8 ساله این مجموعه گفت: مکان فعلی رستوران در واقع یک منزل مسکونی بود که با توجه به محیط مناسب آن تصمیم گرفتیم مجموعه را تبدیل به رستوران کنیم. در این رستوران 42 نوع غذای ایرانی و 20 نوع غذای فرنگی عرضه می‌کنیم؛ البته میهمانان خارجی ما و گردشگرانی که به این رستوران می‌آیند بیشتر غذاهای ایرانی مثل کباب کوبیده و شیشلیک را امتحان می‌کنند.

صفایی در خصوص برنامه‌های آینده مجموعه تحت مدیریتش گفت: قصد داریم در آینده خاقان را از حالت تک‌شعبه‌ای خارج کنیم؛ همچنین هدف‌مان این است که در آینده شعبه‌هایی هم در خارج از کشور تأسیس کنیم تا غذای ایرانی را بهتر از قبل به جهان معرفی کنیم.

صفایی در خصوص ایده‌ نام رستوران نیز گفت: خاقان در قدیم لقب پادشاهان ترکستان بوده و برای ما به این معناست که کسی که وارد این رستوران می‌شود باید مثل یک شاهزاده پذیرایی شود و خدمات خوبی بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.