• دوشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۳ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 93082613838

ماءالشعیر «ولترز» در بازار صنایع غذایی

ولترز

ماءالشعیر با برند ولترز وارد بازار صنایع غذایی ایران شد.

ماءالشعیر با برند ولترز وارد بازار صنایع غذایی ایران شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شرکت نیک تجارت کوثر قشم به عنوان نماینده انحصاری نوشیدنی ولترز در ایران فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر‌عامل شرکت نیک تجارت کوثر قشم توضیح داد: برند نوشیدنی ولترز در سال 1627 میلادی در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز کرده و قدمتی 388 ساله در این صنعت دارد؛ این برند در بیست کشور دنیا از جمله ایران نمایندگی دارد و جزو ده نوشیدنی برتر جهان با استانداردی بالا است.

محمود اسفندیار اضافه کرد: در ماءالشعیر ولترز، شکر وجود ندارد و عصاره مالت با قند طبیعی تهیه می‌شود؛ در نوع کلاسیک این نوشیدنی هم از هیچ شیرین‌کننده‌ای استفاده نمی‌شود.

وی گفت: فرایند تولید محصولات ولترز فاقد هرگونه مواد افزودنی غیر طبیعی از جمله رنگ، اسانس و اسیدها است؛ همچنین این محصول به دلیل جو موجود در آن کلسترول بدن را کاهش و برای جلوگیری از ابتلا به بیمارهای قلبی و عروقی و هضم غدا مفید است؛ همچنین خواص دارویی هم دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.