• دوشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۳ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 93082613850

بانک شهر تندیس بین‌المللی کیفیت گرفت

بانک شهر

بانک شهر در مراسم بین‌المللی اهدای تندیس کیفیت 10 جایزه برتر به شرکت‌های دنیا، موفق به اخذ تندیس طلایی این مراسم شد.

بانک شهر در مراسم بین‌المللی اهدای تندیس کیفیت 10 جایزه برتر به شرکت‌های دنیا، موفق به اخذ تندیس طلایی این مراسم شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسین محمد پورزرندی در مراسم اهدای تندیس کیفیت 10 جایزه برتر که در کشور رومانی برگزار شد، گفت: توسعه زیربنای شهری، به دلیل بازه طولانی‌مدت، نیازمند اعتبار بیشتری است؛ دولت‌ها در بیشتر کشورها، از این بخش حمایت نمی‌کنند و دلیل شکل‌گیری بانک‌های خاص نیز به منظور برقراری و ایجاد یک جریان اعتباری پایدار است.

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به مشکلات مختلف در حوزه زیربنایی و ارایه تسهیلات در کشورهای در حال توسعه، خاطر نشان کرد‌: در مسیر دستیابی به توسعه، چهارمرحله با محورهای «عامل مدار»، «کارآیی مدار»، «نوآور مدار» و « منبع مدار» در کشورهای مختلف وجود دارد .

وی تصریح کرد:رشد پایدار در شهرهای ایران در مرحله توسعه «منبع مدار» قرار دارد که مستلزم داشتن منابع، برای توسعه پروژه‌های شهری است.

وی در ادامه افزود: بانک شهر بیشترین تلاش خود را برای ایجاد بستر مناسب، در توسعه شهری پایدار انجام داده و به همین دلیل است که به عنوان بانکی برجسته در این حوزه معرفی شده است.

پورزرندی با اشاره به منابع شهرداری‌ها در شهر‌های مختلف ایران‌، گفت‌: بانک شهر‌ تعامل پایداری با شهرداری‌ها و شوراهای شهر کلانشهرهای کشور، برقرار کرده است تا به توانایی‌های آنها پی برده و نقاط ضعف آنان را ارزیابی کند که این اقدامات به تدریج بانک را تبدیل به بانک برتر می‌کند.

وی افزود‌: بانک شهر، پنج سیستم زیربنایی «شهرهوشمند» را در برخی از شهرهای کشور مانند تهران‌، اصفهان، مشهد، شیراز و تبریز ایجاد کرده است و همچنین برنامه‌ریزی کرده تا بدهی‌های مالی شهرداری‌ها و اقساط آنان که قبلا به صورت چک پرداخت می‌شد، از طریق سیستم پرداخت شود.

پورزرندی تصریح کرد‌: بر اساس برنامه پنج‌ساله تصویب شده‌، بانک شهر قادر به افزایش سرمایه‌گذاری‌های خود به 10 برابر وضعیت موجود، خواهد بود و بر این باوریم تا با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال، سرمایه بانک به چهار برابر افزایش یابد.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای جلب رضایت مشتریان اظهار کرد‌: دریافت استانداردهای ویژه و ایزوهای 9001، 1002و 27001، برای استقرار در چارچوب بین‌المللی و کسب سطح بالاتری از رضایت مشتریان انجام شده است و همچنین توسعه بانکداری الکترونیک، به عنوان یکی از پروژه‌های عمده این بانک در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است جایزه فوق از سوی نهاد بین‌المللی GIC انگلستان و Award Top Ten کانادا، سالانه طی مراسمی به ۱۰شرکت برتر اعطا می‌شود که در این دوره، 335 شرکت و سازمان از 19 کشور دنیا حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.