• سه‌شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۳ / ۱۸:۰۳
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 93082714627
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

کارگروه تبیین نقش تبلیغات در دفاع مقدس آغاز به کار کرد

آسودی

کارگروه تدوین و تبیین نقش و کارکرد تبلیغات در دوران دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان این عرصه و به همت باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت آغاز به کار کرد.

کارگروه تدوین و تبیین نقش و کارکرد تبلیغات در دوران دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان این عرصه و به همت باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، این کارگروه با مسئولیت سردار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات فرهنگی ولی فقیه در سپاه پاسداران و به صورت هفتگی برگزار شده و به تدوین ،بررسی و تبیین نقش و کارکرد تبلیغات در دوران هشت سال حماسه آفرینی های دفاع مقدس می‌پردازد .

در اولین جلسه این کارگروه وظایف اعضا و نحوه و چگونگی بررسی و تدوین نقش تبلیغات توسط اعضا بررسی و مشخص شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.