• چهارشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۳ / ۱۸:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 93082815344

برای تبلیغات تجاری در ایران چه باید کرد؟

چطور در بازار ایران تبلیغات چگونه؟

«تبلیغات و فرهنگ» عنوان کتابی است که اگرچه به حوزه تبلیغات به شکل عام آن نگاه می‌کند اما می‌تواند راهنمای خوبی برای تبلیغات تجاری باشد.

«تبلیغات و فرهنگ» عنوان کتابی است که اگرچه به حوزه تبلیغات به شکل عام آن نگاه می‌کند اما می‌تواند راهنمای خوبی برای تبلیغات تجاری باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تبلیغات و فرهنگ (مرزهای تعامل و تقابل)، کتابی از انتشارات «سیته»، ناشر تخصصی کتاب‌های تبلیغات و بازاریابی است؛ نویسنده در این اثر به بررسی تبلیغات تجاری پرداخته، به نقش‌های مختلفی چون بازاریابی، نقش اقتصادی و اجتماعی اشاره می‌کند و با توجه به این نقش ها هدف‌هایی را تعیین می کند.

عیسی کشاورز، نویسنده کتاب، همچنین راهبردهایی برای حصول هدف‌هایی که در صنعت تبلیغات به کارگرفته شده معرفی می‌کند.

در این کتاب نویسنده به شیوه‌ای بنیادین به مبحث رابطه‌ بین تبلیغات و فرهنگ و مرز‌های تعاملی و تقابلی این دو در حیات جوامع انسانی با تأکید بر جامعه‌ای ایرانی پرداخته است.

کتاب مشتمل بر دو دفتر است؛ دفتر نخست با عنوان «تبلیغات» به طور عمده به تعریف‌ها و راهبرد‌ها و معرفی انواع رسانه‌ها و تناسب آن‌ها با موضوع تبلیغ و روش تبلیغ پرداخته است.

در دفتر دوم که عنوان «فرهنگ» به خود گرفته، نویسنده به قملرو مسائل تئوریک وارد می‌شود و تعریف‌های متعددی را که از فرهنگ شده است، از زبان و نگاه پژوهشگران ایرانی و غربی نقل می‌کند.

آن‌چه در خصوص این کتاب باید گفته شود، نگاه کارکردی آن است که به هیچ وجه جنبه‌ انتزاعی ندارد و اگرچه مسائل به صورت تئوری و نظری مطرح شده‌اند، اما با واقعیت‌های عینی ایران تطبیق داده شده‌اند.

جلد دوم «تبلیغات و فرهنگ» در 218 صفحه با شمارگان دو هزار نسخه و قیمت 7500 تومان از سوی انتشارات سیته به چاپ رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.