• جمعه / ۳۰ آبان ۱۳۹۳ / ۱۹:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 93083016086
  • خبرنگار : 90136

تاکید مدیرعامل جدید بانک کشاورزی بر افزایش رضایت مشتریان

بانک کشاورزی

مدیرعامل جدید بانک کشاورزی در پیامی خطاب به کارکنان این بانک بر «مشتری‌مداری و افزایش رضایت مشتریان» تاکید کرد.

مدیرعامل جدید بانک کشاورزی در پیامی خطاب به کارکنان این بانک بر «مشتری‌مداری و افزایش رضایت مشتریان» تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مرتضی شهیدزاده در این پیام خواستار تلاش بیشتر برای کاهش مطالبات غیرجاری و تعیین تکلیف طرح‌های راکد و مشارکت‌های مدنی شد.

تلاش برای حذف زیان‌های احتمالی و افزایش سودآوری‌های معقول با حفظ رسالت بانک در مشارکت هر چه بیشتر در توسعه کشاورزی، از جمله مواردی بود که مدیرعامل جدید بانک کشاورزی بر آن تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.