• شنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۳ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 93092916752

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد خبرداد

اجرای قانون جامع خدمات رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد

اجرای قانون جامع خدمات رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد از اجرای آیین نامه قانون جامع خدمات رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در ترم تحصیلی آینده خبر داد.

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد از اجرای آیین نامه قانون جامع خدمات رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در ترم تحصیلی آینده خبر داد.

دکتر طباطبایی در گفتگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان اینکه دکتر میرزاده بعد از ابلاغ قانون جامع خدمات رسانی شاهد و ایثارگران از سوی رئیس جمهور دستور تدوین هرچه سریعتر آیین نامهه اجرایی این قانون را به تمامی واحدها ابلاغ کرد و افزود: آیین نامه اجرایی قانون جامع خدمت رسانی به شاهد و ایثارگران از ترم آینده در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 75 درصد جامعه شاهد و ایثارگر تحت پوشش دانشگاه آزاد هستند اظهار کرد: 110 نفر از اعضای شاهد و ایثارگر که شامل هفت درصد کل دانشجویان این دانشگاه می‌شوند، ذیل دانشگاه آزاد قرار دارند.

طباطبایی در خصوص ارائه تسهیلات به شاهد و ایثارگران گفت: در نظر گرفتن سهمیه برای جذب اعضای هیئت علمی،‌ ترفیع پایه تحصیلی به تناسب میزان ایثارگری و تسهیلاتی در مباحث نقل و انتقالات از واحدی به واحد دیگر از جمله تسهیلات ارائه شده به این عزیزان می‌باشد.

وی با طرح این مطلب که 25 درصد نیروی استخدامی دانشگاه آزاد اعضای شاهد و ایثارگر هستند تصریح کرد: در نظر گرفتن یک مقطع تحصیلی بالاتر برای محاسبه حقوق ماهیانه و ارائه گروه بالاتر، تسهیلاتی در زمینه بازنشستگی پیش از موعد و بیمه‌ها و همچنین عدم کسب مالیات از حقوق ماهیانه از جمله دیگر خدمات ارائه شده برای شاهد و ایثارگران است.

وی در ادامه افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر برای ورود به مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری دارای سهمیه هستند. ضمن اینکه دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه آزاد می‌توانند در نزدیک ترین واحد محل سکونت خود تحصیل کنند.

وی توانایی تغییر رشته از سوی دانشجویان شاهد و ایثارگر در رشته‌ای همتراز را از دیگر امکانات منحصر به فرد برای این افراد دانست و تاکید کرد: دانشجویان ایثارگر می‌توانند با استفاده از تسهیلات ارائه شده سیر رشد و تعالی علمی را به راحتی طی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha