• سه‌شنبه / ۲ دی ۱۳۹۳ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93100200740
  • خبرنگار : 71506

نوجوان طلایی جودو آسیا: هدفم ادامه موفقیت در تیم ملی جوانان است

دارنده مدال طلای رقابتهای قهرمانی نوجوانان جودوی آسیا گفت: قبل از اعزام هم گفته بودم برای کسب مدال طلا به هنک کنگ می روم و با همان رنگ طلا به کشورم بازگشتم.

دارنده مدال طلای رقابتهای قهرمانی نوجوانان جودوی آسیا گفت: قبل از اعزام هم گفته بودم برای کسب مدال طلا به هنک کنگ می روم و با همان رنگ طلا به کشورم بازگشتم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، سهیل جمال آبادی ملی پوش وزن 50- کیلوگرم تیم نوجوانان در رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار کرد: تصمیمم برای گرفتن مدال طلا در رقابتهای قهرمانی آسیا بسیار جدی بود و تلاشم را کردم تا به نتیجه دلخواه برسم .

وی خاطرنشان کرد: مدت 8 سال است جودو را زیر نظر استاد لازار آغاز کرده ام اما دو ،سه سالی است که به صورت حرفه ای زیر نظر استاد علی غنی این رشته را دنبال می کنم، امسال در رقابتهای قهرمانی کشور یزد اول شدم و به اردوی تیم ملی راه یافتم ، بسیار خوشحالم که در اولین سال حضورم در تیم ملی و در اولین اعزام برون مرزی با بهترین نتیجه بازگشتم.

جمال آبادی درباره رقبای خود گفت: من نمایندگان قرقیزستان، ماکائو و تاجیکستان را شکست دادم تا به فینال رسیدم، در این مرحله با خورشید کادریف از ازبکستان مبارزه کردم که کمی آزارم داد و گاردگیری خوبی داشت و رقیب سرسختی بود ، اما خداروشکر موفق شدم در مقابل وی پیروز شوم و قهرمان شوم.

ملی پوش وزن 50 کیلوگرم جودوی نوجوانان ایران تصریح کرد: امسال سال آخری بود که در رده سنی نوجوانان به میدان رفتم ، تمام هدفم این است که در رقابتهای جوانان و در وزن 55 کیلوگرم فیکس شوم و روند موفقیت هایم ادامه داشته باشد

وی درخصوص بازیهای هم تیمی هایش گفت: به نظر من و به گفته هم تیمی هایم برخی از آنها رقبایشان را دست کم گرفتند برای مثال خجسته روی رقیب هندی خود اصلا فکر نکرد و او را دست کم گرفت در نهایت مقابلش باخت یا سعید طاهری که به قدری دو مسابقه اولش خوب بود فکر می کرد طلا بگیرد و رقیبش را جدی نگرفت، همه بچه ها زحمت کشیدند و فکر می کنم توانایی بالایی داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha