• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93100803676
  • منبع : نمایندگی لرستان

نماینده‎ مردم الیگودرز خبر سرقت مسلحانه در این شهر را رد کرد

نماینده‎ مردم الیگودرز خبر سرقت مسلحانه در این شهر را رد کرد

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با رد خبر سرقت مسلحانه در این شهر از بخش خبری منتشر کننده این خبر انتقاد کرد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با رد خبر سرقت مسلحانه در این شهر از بخش خبری منتشر کننده این خبر انتقاد کرد.

محمدتقی توکلی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به انتشار خبر سرقت مسلحانه در الیگودرز گفت: این خبر صحت ندارد و بارها مسئولان امنیتی و انتظامی اعلام کرده‎اند که سرقت مسلحانه‌ای از بانک الیگودرز رخ نداده اما نمی‎دانم چه اصراری هست که آن را به الیگودرز منتسب کرده‎اند.

وی ادامه داد: اطلاعات غلط دادن به مردم به هیچ وجه درست نیست و مردم الیگودرز خیلی از این موضوع گلایه‎مند هستند. بهتر است دوستان رسانه‎ای قبل از این‌که خبری به این مهمی را اعلام کنند، اطلاعات کافی داشته باشند و سپس آن را رسانه‎ای کنند.

وی با بیان این‌که «لرستان از استان‎های امن کشور است»، اظهار کرد: الیگودرز نیز یکی از شهرهای امن کشور است و در بحث امنیتی امتیاز 1000 را داراست اما در حالی که سرقت مسلحانه از بانک ربطی به الیگودرز ندارد نمی‎دانم چه لزومی دارد که وقوع آن را در این شهرستان اعلام می‌کنند؟

نماینده مردم الیگودرز با اشاره به این‌که «بعد از خبر 20:30 پیگیری کردیم و این خبر در بخش خبری 22 شبکه سوم سیما اصلاح شد» افزود: از صدا و سیما انتظار داریم که اخبار بدون اطلاعات کافی به خورد مردم ندهند و آنان را ناراحت نکنند. مسئولان صدا و سیما باید بابت این خبر از مردم عذرخواهی کنند. اعتماد مردم با چنین اخبار کذبی پایین می‎آید و متأسفانه این خبر کذب برای شهرستان الیگودرز هزینه دارد و اشتباه بزرگی است که قابل بخشش نیست. با این حال امیدواریم افرادی که این خبر را دیده و شنیده‎اند سایر بخش‎های خبری را هم دیده باشند و این بخش خبری باید اصلاحیه آن را امروز پخش کند.

همچنین یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حادثه ناشی از درگیری سارقان مسلح با مأموران ناجا که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از مأموران و مردم عادی در خمین و گلپایگان شده است توسط کمیسیون امنیت ملی در حال پیگیری است.

محمدحسن آصفری در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، گفت: با بیان اینکه در این رابطه هیچگونه سرقت بانکی در استان مرکزی گزارش نشده است افزود: اولین مرحله درگیری مأموران انتظامی با این افراد، در خمین صورت گرفته و آنها خودروهای خود را رها کرده و اقدام به فرار می‌کنند و در ادامه در منطقه گلپایگان دوباره با مأموران انتظامی درگیر می‌شوند.

وی در این خصوص که این افراد از کدام نقطه کشور به استان مرکزی وارد شده‌اند گفت: سرنخ‌هایی در مورد این افراد به دست آمده که فعلا قابل طرح شدن نیست.

وی همچنین تأکید کرد: هیچگونه سندی دال بر اینکه سرقت بانکی توسط این افراد صورت گرفته باشد وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha