• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 93100803848
  • منبع : نمایندگی لرستان

اصلاح خبر سرقت مسلحانه الیگودرز در صداو سیما

اصلاح خبر سرقت مسلحانه الیگودرز در صداو سیما

ایسنا/لرستان معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: صداو سیما اصلاحیه خبر سرقت مسلحانه در الیگودرز را پخش کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: صداو سیما اصلاحیه خبر سرقت مسلحانه در الیگودرز را پخش کند.

سیدسعید شاهرخی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان، با بیان اینکه به دنبال انعکاس خبر سرقت مسلحانه مسلحانه در الیگودرز، مسئولان لرستان ضمن رد آن مراتب اعتراض خود را اعلام کردند. افزود: در بخش‎های مختلف خبری متأسفانه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یک سرقت مسلحانه در یکی از شعب بانک‎های شهرستان الیگودرز رخ داده که کذب محض است چرا که هیچ‌گونه سرقت مسلحانه‎ای در هیچ یک از نقاط استان رخ نداده است.

وی ادامه داد: طی مکاتبه‎ای رسماً به صداوسیما اعلام شده که خبر منتشر شده در شبکه خبر و بخش خبری 20:30 اصلاح شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهارکرد: خوشبختانه لرستان یکی از استان‎های امن کشور است و معمولاً شاهد اینگونه وقایع (جرائم خشن) در استان نیستیم.

وی تاکید کرد: صدا و سیما نقش کلیدی در ایجاد امنیت در جامعه دارد و نباید چنین اشتباهی انجام دهد.

تکذیب خبر سرقت مسلحانه از شهرستان الیگودرز

به گزارش ایسنا، مهندس هوشنگ بازوند استاندار لرستان، خبر سرقت مسلحانه از شهرستان الیگودرز در برخی از رسانه‏‌ها به ویژه رسانه ملی را تکذیب می‌‏کنم.

وی درباره خبری که در برخی از رسانه‌‏‌ها به ویژه رسانه ملی و سایت‏‌ها در رابطه با سرقت مسلحانه در الیگودرز منتشر شده است، اظهارکرد: حادثه سرقت مسلحانه در استان اصفهان و شهرهای همجوار آن هیچ ارتباطی به استان لرستان و شهرستان الیگودرز ندارد، از این رو اخباری که در این راستا در برخی از خبرگزاری‏‌ها و اخبار رسانه ملی در خصوص لرستان و شهرستان الیگودرز پخش شده است را تکذیب می‌‏‌کنیم.

استاندار لرستان بیان کرد: لرستان یکی از امن‏‌ترین استان‏‌های کشور است که امروز نیز بر اساس آمار شاهد کاهش سرقت در این استان هستیم، این در حالی است که به گفته سردار «دکتر اسماعیل احمدی‌مقدم» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیر خود به لرستان این استان یکی از پنج استان امن کشور است.

بازوند یادآور شد: در بحث کاهش جرایم خشن مانند سرقت‎های مسلحانه، لرستان رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: لرستان طی یکسال گذشته تاکنون هشت پله از نظر کاهش جرایم ارتقا پیدا کرده و از سال گذشته تاکنون هیچ سرقت مسلحانه‌‏ای در این استان صورت نگرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha