• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۳ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 93100803913
  • منبع : نمایندگی مرکزی

جزئیات درگیری پلیس خمین با سارقان مسلح

جزئیات درگیری پلیس خمین با سارقان مسلح

ایسنا/مرکزی ‌حمله سارقان مسلح، منجر به مجروح‌شدن دو تن از ماموران خمین شد.

‌حمله سارقان مسلح، منجر به مجروح‌شدن دو تن از ماموران خمین شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه مرکزی، سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان مرکزی در این‌ باره گفت: ساعت 2 و 46 دقیقه روز شنبه ششم دی‌ماه سال 93 واحد کشت پاسگاه حمزه‌لو شهرستان خمین اعلام می‌دارد که یک‌دستگاه خودرو پژو پارس با سرعت بسیار بالا از سمت اراک وارد شهرستان خمین شده و اکیپی از ماموران کلانتری 11 خمین به تعقیب خودرو فوق می‌پردازند و در یکی از خیابان‌های سطح شهر خودرو را متوقف کرده که یکی از سرنشینان خودرو به سمت خودرو پلیس تیراندازی کرده و دو تن از مأموران مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند.

وی افزود: دو نفر ضارب با رهاکردن خودرو از محل متواری شده و بلافاصله سایر واحدهای گشتی در محل حاضر و مصدومان را به بیمارستان انتقال می‌دهند که در حال حاضر یکی از مأموران از بیمارستان مرخص شده و حال عمومی مصدوم دیگر خوب گزارش شده است.

وی بیان کرد: با تشدید اقدامات انتظامی و طرح مهار در سطح شهرستان خمین، ماموران گشت پاسگاه رباط مراد در ساعت 3 و 30 دقیقه در ورودی خمین از سمت گلپایگان اعلام می‌دارند که دو دستگاه خودرو زانتیا به سمت محور خمین به سمت الیگودرز متواری شده‌اند که ماموران به سمت آنان تیراندازی کرده که یکی از خودروها مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفته و متوقف می‌شود و در این فاصله، رانندگان خودروها را رها کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف پنج جفت پلاک جعلی از خودروهای کشف شده خبر داد و اظهارکرد: در استعلام صورت گرفته از خودروهای کشف شده مشخص شد که خودروی پژو پارس که سرنشینان آن با ماموران انتظامی شهرستان خمین درگیر شده بودند سرقتی از شهر اراک بوده و دو دستگاه خودرو زانتیا کشف شده نیز از استان اصفهان سرقت شده بودند.

به گفته ملکی، تلاش برای دستگیری سارقان مسلح همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، شنبه ششم دی‌ماه سرقتی مسلحانه در یکی از بانک‎های شهرهای همجوار الیگودرز رخ داد و سارقان به سمت خمین در استان مرکزی حرکت کردند که با مأموران درگیر شدند. پس از آن درگیری‎ها به سمت روستای سعیدآباد شهرستان گلپایگان کشیده شده و سارقان در درگیری مسلحانه، سه مأمور از جمله محمد هاشمی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان را نیز به شهادت رساندند وهمچنان متواری هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۱۰-۰۸ ۱۳:۲۷

بابا اين شهر همجوار اليگودرز چيه. اليگودرز جزء لرستان است و سرقت در استان ديگري اتفاق افتاده چرا نام استان ديگري را مي نويسيد؟